Truggycup wedstrijd 2 : MVW Purmerend

Inschrijving voor de 2e wedstrijd (22 april 2012) is inmiddels geopend...

Link naar het forum van www.truggy.nl : Truggy.nl: Forums / Wedstrijden / 22 april 2012: 2e wedstrijd van de truggycup (MVW - Purmerend)
Inschrijven: MyRCM
Overzicht inschrijvingen: MyRCM

Klassement na race 1: https://docs.google.com/spreadsheet/pub?key=0AhQ-yxAfUuAIdGl6bGt4XzJXNDhuTEVQcnBXMEdzVFE&output=html

Inschrijven kan ook altijd via de voorpagina van www.truggy.nl
Verder vindt je in het menu aan de rechterkant altijd de links naar:
- Kalender
- Inschrijven voor de volgende wedstrijd
- Overzicht inschrijvingen
- Klassement

Ben je beginner en wil je wel eens meemaken hoe een wedstrijd dag eruit ziet? Voor bezoekers is het helemaal gratis en je vragen kan je gewoon stellen aan de rijders, meestal (als ze tijd voor je hebben) worden vragen vriendelijk beantwoord.

Als je een keer mee wilt doen en je hebt niet de beschikking over de reglementaire banden, of over een transponder, laat dan even een reactie achter op dit topic, of op www.truggy.nl en vraag of er iemand iets beschikbaar heeft. Meestal wordt een setje banden of een transponder wel uitgeleend, want we zien graag nieuwe gezichten!

Tot de 22e allemaal!

Nog 2 weken en dan gaan we weer los...schrijf je snel in!

Wil je als beginner eens meerijden en heb je niet beschikking over de reglementaire banden, of een transponder reageer dan even op dit topic dan proberen de andere rijders hierin te voorzien.

Lol, als je maar hard genoeg rijdt lijken vierkante banden ook rond hoor.
Wij moeten ons nog inschrijven, maar komen bij mooi weer zeker af.
Zal dan ook eens proberen binnen het parcours te blijven ;).

Taxi hoeft niet, mijn sponsor betaalt de diesel wel...

Ja idd moet me nog inschrijven, ik wacht eerlijk het weer ook een beetje af :)
Ben een echte 'mooi weer rijder' :D

Ohja ik zou die snelle mannen als Paultje, Jordy, Bas, Kevin, Marnix, etc ... Vierkante banden geven... Ze zouden nog winnen eh, maar dan is het verschil kleiner lol

In Purmerend is het altijd mooi weer, kijk maar naar de plaatjes van vorig seizoen ;)

truggy_cup_2011_race3_intro.jpg

Haha :D zo zie ik mezelf ook nog niet staan hoor :D
Dan ga ik wel gezellig in mijn zetel liggen, of een indoor dagje @ Charleroi beleven :D

Back