Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Heeft de Mugen geen rubber ring in de servosafermoer ? Zowel bij de xray, serpen en durango heb ik dit probleem nog nooit gehad.
Hoe strak zetten jullie die servo saver. Het manual van de MBX6 zegt de stelring 2 mm omhoog te zetten.
De 2de helft heb ik EPA teruggezet en een pak harder gereden met minder fouten en zat in ronde 38 terug netjes achter Mario die eerst nog een ronde voorlag. Daarna is Mario even weggevallen met zijn servosaver, maar had het zo volgens mij ook wel gehaald.
Ik ben blij met mijn 7de plaats algemeen als eerstejaars student met 2 nitro wedstrijden op zijn conto, maar weet dat ik veel harder kan dan ik in mijn finale gereden heb.
Als je rondjes van 30.5 kunt draaien, 33.8 gemiddeld tijdens quali 3 en maar 36.6 gemiddeld tijdens de finale is er nog genoeg ruimte voor verbetering.
Enkel die zenuwen wegkrijgen zou al een pak schelen en volgens mij draai ik dan mee met de subtop...
Dus eerst werken aan die zenuwen en dan werken aan de snelheid.
*edit*
Michel, ga die tip zeker toepassen. Dat hij niet meer lostrilt...
Mannen,
Servo saver flink opdraaien , daarna een beetje locktite erop en dan terug draaien naar de gewenste hoogte, even goed laten drogen , klaar is Kees hahah.
@ Ronny het is u vergeven, volgende keer ene trakteren en we zwijgen erover lol