Truggycup wedstrijd 2 : MVW Purmerend

Met zo een weer kruip in toch ook terug bedje in. Om 5 uur vertrekken om hele dag in de regen te staan ben ik veel te soft voor ze :).

Als iemand anders dan ook geen zin heeft om te rijden mag die hier altijd komen schuren, plamuren en verven :p.

@paultje, neem je goede tankskills ook maar mee :).

Als je graag een wedstrijdje meerijd, maar niet de banden hebt die nodig zijn, bied Team Akmodelbouw een setje banden aan! Hoe meer rijders hoe leuker.

Stuur maar een PM als je geïnteresseerd bent.

Inschrijvingen lopen via McRCM en Jerome zit daar achter de knoppen, dus ik denk dat hij wel aan zal geven wanneer de inschrijving zal sluiten.

ja , maar wat bedoel je dan? ga je wel of niet? als iedereen het toch laat afweten kunnen wij ook net zo goed uitschrijven. Ik wacht tot vrijdag!

Uitschrijven omdat het slecht weer is...altijd jammer, kom op waar zijn de hardcore racers gebleven?

Overigens als het weer zoals vandaag is, is er niets aan de hand. Er valt wel af en toe een bui maar het is niet zo dat het aan 1 stuk door regent.

Denk dat je dat iemand niet kunt kwalijk nemen dat hij nog even afwacht om niet bijna 300km heen en 300km terug te moeten rijden om een hele dag in de regen te staan :)

Ik wil dolgraag komen, en een buitje zou ik niet erg vinden, maar zoals het er nu uitziet gaat er meer als een bui uitvallen :)

Plus ik ben nog steeds afhankelijk van mijn chauffeur :)

Ik neem het je niet kwalijk hoor Kurt, vind het alleen erg jammer dat er maar 27 man zijn nu.
Waar blijven nou die andere rijders, durven ze niet meer hahahaahahah

Weet ik Michel, ik rij doodgraag hoor...

Daarmee als het ook maar iets beter is, en mijne chauffeur wilt mee (auto nog steeds in de garage wachtend op een onderdeel) zal ik er zeker zijn!

Lol ben eens benieuwd wie aan Jordy gaat kunnen tippen in Pur :) Zullen eerder wat sabotage moeten gaan uitvoeren vrees ik lol :D

Weet ik Michel, ik rij doodgraag hoor...

Daarmee als het ook maar iets beter is, en mijne chauffeur wilt mee (auto nog steeds in de garage wachtend op een onderdeel) zal ik er zeker zijn!

Lol ben eens benieuwd wie aan Jordy gaat kunnen tippen in Pur :) Zullen eerder wat sabotage moeten gaan uitvoeren vrees ik lol :D

Neem jij die suiker nog mee voor in zijn tank ;)
Steek ik zijn banden lek, lol

Denk dat je dat iemand niet kunt kwalijk nemen dat hij nog even afwacht om niet bijna 300km heen en 300km terug te moeten rijden om een hele dag in de regen te staan :)

Ik wil dolgraag komen, en een buitje zou ik niet erg vinden, maar zoals het er nu uitziet gaat er meer als een bui uitvallen :)

Plus ik ben nog steeds afhankelijk van mijn chauffeur :)

(Lees hele grote smile :))
Ik wel want ik mag voor een stelletje idioten die met autotjes spelen 2 x 125 kilometer rijden terwijl ik ook in mijn heerlijk warme nest had kunnen liggen.

Alleen tja weer of geen weer ik ben er ook dus stelletje watjes!

Back