Truggycup wedstrijd 2 : MVW Purmerend

Ale, ben ingeschreven.

Een studentje erbij dus.
Laat die Alpha .23 met veel bottem power en merlin expert 33% maar komen Mario :P

Gaan we met zen allen lekker glijdennnnnnnnn over het baantje in purrrrrrrrrr :D

Mijn chauffeur heeft zich ingeschreven, en dit watje nu dus ook nu lol :)

Top, de rode duivels zijn weer van de partij... Sonny Rocket en Kurt van Vlammen :)
Volgens mij staan Kris en Duppie ook op de lijst, alleen Bjorn nog niet dacht ik.

Bjorn heb ik vandaag nog gesproken, die was ook een beetje het weer aant bekijken...
Echter kan hij Duppie niet alleen laten komen, dus denk ik dat hij nog wel inschrijft :D

Ik kan helaas vandaag niet komen kijken. Ik het zonnetje hier in Eindhoven maar een standje feller gezet, ik hoop dat jullie in Purmerend er van mee kunnen genieten

Aan zon geen gebrek vandaag :)
Zalige dag gehad!!!

Op naar de volgende, Mario kom maar op met die uitdagende baan!!!

Students finale:
1. Merijn Story, Team AK Modelbouw - Mugen - Werks - Merlin
2. Jeroen van Outvorst, SWRT - Mugen - OS
3. Tony Lucas, Serpent - Werks - Merlin

1335117912_376_FT0_img_8653_.jpg

Masters finale:
1. Jordy Velder, Mugen - RB - Tornado
2.Bjorn Nagels, Mugen - OS - Merlin
3. Marco Martens, Losi - Novarossi

1335117912_376_FT0_img_8660_.jpg

Volledige uitslagen, kwalificaties, finales en rondetijden:
http://www.myrcm.ch/nl/rc-timing.nl/20120422_636388/OR_1-8_CM/index.html

Op naar de grasbaan want droog kunstgras is geen succes voor mij dit jaar. Gister alleen maar aan het vechten geweest met mezelf en de auto. Word nog ff zoeken of het aan mijn rijstijl ligt ofdat ik iets erg fout doe aan de setup want het werkt voor alsnog niet.

Denk dat na de eerste quali zowat iedereen op AKA citiblocks supersoft gereden heeft. Ging voor de meeste toch zeer goed :).

Volgens mij waren er zat die alle kwali's op LRP's deden hoor...
Ik heb geen goede ervaringen met de LRP's en rij zoveel mogelijk op de AKA's.

In de shocks zit 32.5 losi olie. Pistons weet ik zo ff niet. maar omdat hij nogal onrustig was met landen denk ik dat er te groote gaatjes ingezeten hebben.
Na er wat over na gedacht te hebben denk ik dat ik te licht in de diffs ben gegaan.
V:7000 M:10000 A:5000

Het afstellen van de auto(motor gaat prima) blijkt nogsteeds mijn zwakke punt. Op banen met weinig grip kan ik prima met de snelste mee maar zodra er veel grip is krijg ik hem niet zoals ik wil.
Ik had graag regen gezien gister in de finale :P

Back