Jan Walpot
verslagschrijvers
Ziet er prachtig uit in het water 
Groet, Jan.

Groet, Jan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Niets wat niet hersteld kan worden zodat je er op armlengte nog iets van ziet, en de rest ziet er licht verweerd uit, ook al geen werk meer aandie lakschade is het ergste ook niet…
Ik denk dat de boosdoener de eerste laag blanke acryllak van Vallejo is. Bij het spuiten van de volgende lagen met polyurethaanlak bemerkte ik bij de kimkielen in de holle rand al een miniem loslaten van de laklaag. Er zit wel keen water onder de blazen, dus ik denk niet dat er water onder gekropen is. Het lijkt er op dat zelfs na een paar weken drogen/uitharden, de lak nog met water reageert (opzwelt) en bij drogen terug krimpt en loslaat van de onderliggende verf, die niet beschadigt lijkt.Nog iets wijzer geworden Herman waardoor de lakschade is ontstaan? Water onder de polyurethaanlak gekropen?
2 rolletjes draad, samen 500 gram koper, met een totale lengte van ongeveer 36 kilometer ! Als er dus iemand op zoek is naar hele fijne draad, moet hij maar een gil geven. Ik denk niet dat ik dat in mijn hopelijk nog lange resterende modelbouwcarriere zal op krijgen.Kijk maar uit met dat zware draad. Maakt haar zo topzwaar
Het is het geluid dat Beier in de map van de Bismarck bijlevert, maar ik heb de indruk dat ze voor verschillende modellen van schepen, tanks en andere nog al eens durven het zelfde geluid bijvoegen. Zo klinkt het baksen van de geschutstorens of het vuren bijna overal gelijk. Ik zal eens een filmpje moeten maken om het te demonstreren. Het fluit in ieder geval niet als een turbine, eerder een hoogtoerigeGeven die drie e-motoren geen turbine-achtig geluid?
De grootste schade zit aan de onderkant, waar de zon niet bij kon, maar het badje was best wel friseerst in het zonnetje gestaan om klaar te maken en alles te testen en dan plof in een koud badje.