Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@Erik,
Als de romp gespoten is maak ik de patrijspoorten dicht met Humbrol Clear. Is speciaal voor dit doel gemaakt. Eigenlijk is dit spul bedoelt om de raampjes van passagiers vliegtuigen te vullen, deze zijn veelal in de schaal 1:200 en 1:144.
@Baggeraar,
Dit is de scherpste foto die ik kon maken.
Bekijk bijlage 265302
Groeten,
Willie
Nee, heb er nog geen spanning op gehad. De motoren werden zo geleverd. Mocht het zo zijn wat je zegt, dan soldeer ik de gewone ontstoringsets er op. Die heb ik ook nog los liggen.
Groeten,
Willie
ik had een wek geleden de bismarck gekocht voor 230 euro kopje maar ik mis onder delen kijken of ik die ergens kan zoeken de romp is klaar met wat boven dek delen ik kan vooruit van 70 tot140 hoef ik me niet te vervelenTsja, hoe lang ga ik doen over de Bismarck? Goede vraag. Ik weet het echt niet. Dit komt omdat ik te veel interesses heb. Wat de Prinz Eugen betreft, ik heb van Trumpeter een 1:350 model gekocht om ook op te oefenen. Helaas is dit de Prinz Eugen van 1945. Heb daarom ook de Blücher gekocht. Deze zag er omstreeks 1940 eender uit als de Prinz. Dit wordt een schip van de lange adem. Is gelukkig veel draaiwerk aan, dus kan ik op mijn werk veel maken in tussentijd.
Gr,
Willie
ik bewonder je moed om met het volledig aangeklede model te willen gaan varen.