turbne link

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik wou zeggen fout antwoord als jij zo geleerd bent dan typ je het zo neer wat ik vraag en dan wel in eigen bewoordingen

Rustig. Een mechanice constructie die zich zelf gaande houdt ,door middel van centrifugaal en toevoeging van een brandstof die in staat is een hoge ,energyke waarde af te geven,Mag het zo

Ben trouwens Bouwkundige ,eeuwige,student

PFFFFFFF,ben nu geheel van je kunde overtuigd...........
Als er al iemand een nieuwe turbine kan ontwikkelen ben jij het wel......
Ik begin vast met googlelen...want dat wordt toch jouw antwoord

PFFFFFFF,ben nu geheel van je kunde overtuigd...........
Als er al iemand een nieuwe turbine kan ontwikkelen ben jij het wel......
Ik begin vast met googlelen...want dat wordt toch jouw antwoord
Ho bedoel je ik geef gewoon antwoord. Als ik nog moet toelichten, zeg je het maar.

Ho bedoel je ik geef gewoon antwoord. Als ik nog moet toelichten, zeg je het maar.

Nee hoor,je geeft geen gewoon antwoord.
Er werd gevraagd hoe een turbine werkte.
Eerst was het van google maar op.
Daarna dat het een mechanisme was dat centrifugaal werkt en door toevoeging van brandstof zichzelf in beweging houdt.
Als mij gevraagd wordt hoe een viertakt motor werkt,dan zou globaal het antwoord zijn dat bij de eerste slag naar beneden van de zuiger er een mengsel van lucht en brandstof via de geopende inlaatklep in de cilinder wordt aangezogen.Bij de opgaande beweging van de zuiger zijn de kleppen gesloten en wordt het brandbare mengsel gecomprimeerd.wanneer de zuiger bijna het hoogste punt heeft bereikt wordt het brandbare mengsel ontstoken waardoor de druk in de cilinder explosief toeneemt waardoor de zuiger naar beneden wordt gedrukt en een arbeidsslag levert.
Wanneer de zuiger in de onderste stand is aangekomen gaat de uitlaatklep open,de zuiger maakt vervolgens zijn vierde slag,gaat weer naar boven en drijft de verbrande gassen door de uitlaatklep naar buiten.
Hierna begint het geheel weer opnieuw.
Dat zou mijn globale beschrijving van een viertaktmotor zijn.

nu jij voor de turbine.........

Welke form van brandstof aanbieding wil je gebruiken.daar loop ik al stuk,Een turbine :drie fasige werkende verbrandingsmotor,doormiddel van aan zuiging en comprimeren van lucht.Daarna toevoeging van brandstof,het geheel tot ontbranding brengen,in een kamer ,om vervolgens de verbrandings gassen te gebruiken om een wiel aan te drijven,die verbonden is aan een rotor ,die de compressor aan drijft .tevens zorgen de uitlaat gassen voor stuw.In eigen bewoording. IK snap de insteek. P.s dit is eigen bewoording

Laatst bewerkt:
Welke form van brandstof aanbieding wil je gebruiken.daar loop ik al stuk,Een turbine :drie fasige werkende verbrandingsmotor,doormiddel van aan zuiging en comprimeren van lucht.Daarna toevoeging van brandstof,het geheel tot ontbranding brengen,in een kamer ,om vervolgens de verbrandings gassen te gebruiken om een wiel aan te drijven,die verbonden is aan een rotor ,die de compressor aan drijft .tevens zorgen de uitlaat gassen voor stuw.In eigen bewoording. IK snap de insteek

ha kijk nu zijn we ergens lees nu even wat je nu neer getypt even tien keer en kijk dan naar je probeersels .

het is niet erug om een flater te slaan maar face it

Welke form van brandstof aanbieding wil je gebruiken.daar loop ik al stuk,Een turbine :drie fasige werkende verbrandingsmotor,doormiddel van aan zuiging en comprimeren van lucht.Daarna toevoeging van brandstof,het geheel tot ontbranding brengen,in een kamer ,om vervolgens de verbrandings gassen te gebruiken om een wiel aan te drijven,die verbonden is aan een rotor ,die de compressor aan drijft .tevens zorgen de uitlaat gassen voor stuw.In eigen bewoording. IK snap de insteek

Je gehele taalgebruik verraadt, dat je dit opgezocht hebt, maar niet echt begrijpt.....

En dat is denk ik het hele probleem: jij DENKT ECHT, dat wat jij gebouwd hebt, een gasturbine is.
Maar dat komt, omdat jij niet BEGRIJPT wat een gasturbine nou eigenlijk is, anders had je héél andere bewoordingen gebruikt. Minder dure woorden, en meer een verhaaltje van: eerst gebeurt er dit, darna doet een pompje zus, daardoor gebeurt er weer iets anders, de gassen stromen vervolgens daarheen, en dan.....

IEDERE inwendige verbrandingsmotor is namelijk driefasig, dat is inherent aan het principe van brandstof verbranden om het in arbeid om te zetten: compressie, verbranding, expansie..... Dat doet een tweetakt of viertakt motor, een wankelmotor, een stelzermotor, allemaal doen ze dat....

De vorm waarin en de manier waarop je de brandstof aanbied, doet niet ter zake, theoretisch kan een gasturbine op zaagsel lopen, als het maar via leidingen te transporteren is en branden wil.

Voor de zoveelste keer: ga nu eerst eens studeren. Ga nu eerst eens zorgen dat je ECHT begrijpt hoe een gasturbine werkt. En kijk daarna eens kritisch naar je eigen constructie, dan zul je zelf OOK inzien dat dat geen gasturbine is....

Groet Bert

Je gehele taalgebruik verraadt, dat je dit opgezocht hebt, maar niet echt begrijpt.....

En dat is denk ik het hele probleem: jij DENKT ECHT, dat wat jij gebouwd hebt, een gasturbine is.
Maar dat komt, omdat jij niet BEGRIJPT wat een gasturbine nou eigenlijk is, anders had je héél andere bewoordingen gebruikt. Minder dure woorden, en meer een verhaaltje van: eerst gebeurt er dit, darna doet een pompje zus, daardoor gebeurt er weer iets anders, de gassen stromen vervolgens daarheen, en dan.....

IEDERE inwendige verbrandingsmotor is namelijk driefasig, dat is inherent aan het principe van brandstof verbranden om het in arbeid om te zetten: compressie, verbranding, expansie..... Dat doet een tweetakt of viertakt motor, een wankelmotor, een stelzermotor, allemaal doen ze dat....

De vorm waarin en de manier waarop je de brandstof aanbied, doet niet ter zake, theoretisch kan een gasturbine op zaagsel lopen, als het maar via leidingen te transporteren is en branden wil.

Voor de zoveelste keer: ga nu eerst eens studeren. Ga nu eerst eens zorgen dat je ECHT begrijpt hoe een gasturbine werkt. En kijk daarna eens kritisch naar je eigen constructie, dan zul je zelf OOK inzien dat dat geen gasturbine is....

Groet Bert
stoned zijn mag dat .kan niet zo snel typen ,en heb net operatie achter de rug ,haal alleen de spel fouten weg ,anders krijg je dat weer,doe me best

EN HIERMEE HEB JIJ EEN GRATIS TURBINE VERDIEND,En dit mijn vriend is geen grap ,ik zorg dat jij er een krijgt ,kosten loos.:cool:

Moet je wel eerst een turbine maken.... ;)

En pas op wat je belooft, want als het je niet lukt om er een te maken, zul je er een moeten kopen....

Groet, Bert

Groet Bert
wij zij niet allemaal het zelfde "brutus'' Doe echt me best

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back