Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ben trouwens Bouwkundige ,eeuwige,student
Ho bedoel je ik geef gewoon antwoord. Als ik nog moet toelichten, zeg je het maar.PFFFFFFF,ben nu geheel van je kunde overtuigd...........
Als er al iemand een nieuwe turbine kan ontwikkelen ben jij het wel......
Ik begin vast met googlelen...want dat wordt toch jouw antwoord
Wat wil je precies weten.nee van een student die leert in deze richting en/of verder wil hierin verwacht ik wel een betere uitleg
nou lisand leg het basis principe van een jet motor uit dan gaan we verder
Ho bedoel je ik geef gewoon antwoord. Als ik nog moet toelichten, zeg je het maar.
Welke form van brandstof aanbieding wil je gebruiken.daar loop ik al stuk,Een turbine :drie fasige werkende verbrandingsmotor,doormiddel van aan zuiging en comprimeren van lucht.Daarna toevoeging van brandstof,het geheel tot ontbranding brengen,in een kamer ,om vervolgens de verbrandings gassen te gebruiken om een wiel aan te drijven,die verbonden is aan een rotor ,die de compressor aan drijft .tevens zorgen de uitlaat gassen voor stuw.In eigen bewoording. IK snap de insteek. P.s dit is eigen bewoording
Welke form van brandstof aanbieding wil je gebruiken.daar loop ik al stuk,Een turbine :drie fasige werkende verbrandingsmotor,doormiddel van aan zuiging en comprimeren van lucht.Daarna toevoeging van brandstof,het geheel tot ontbranding brengen,in een kamer ,om vervolgens de verbrandings gassen te gebruiken om een wiel aan te drijven,die verbonden is aan een rotor ,die de compressor aan drijft .tevens zorgen de uitlaat gassen voor stuw.In eigen bewoording. IK snap de insteek
Welke form van brandstof aanbieding wil je gebruiken.daar loop ik al stuk,Een turbine :drie fasige werkende verbrandingsmotor,doormiddel van aan zuiging en comprimeren van lucht.Daarna toevoeging van brandstof,het geheel tot ontbranding brengen,in een kamer ,om vervolgens de verbrandings gassen te gebruiken om een wiel aan te drijven,die verbonden is aan een rotor ,die de compressor aan drijft .tevens zorgen de uitlaat gassen voor stuw.In eigen bewoording. IK snap de insteek
stoned zijn mag dat .kan niet zo snel typen ,en heb net operatie achter de rug ,haal alleen de spel fouten weg ,anders krijg je dat weer,doe me bestJe gehele taalgebruik verraadt, dat je dit opgezocht hebt, maar niet echt begrijpt.....
En dat is denk ik het hele probleem: jij DENKT ECHT, dat wat jij gebouwd hebt, een gasturbine is.
Maar dat komt, omdat jij niet BEGRIJPT wat een gasturbine nou eigenlijk is, anders had je héél andere bewoordingen gebruikt. Minder dure woorden, en meer een verhaaltje van: eerst gebeurt er dit, darna doet een pompje zus, daardoor gebeurt er weer iets anders, de gassen stromen vervolgens daarheen, en dan.....
IEDERE inwendige verbrandingsmotor is namelijk driefasig, dat is inherent aan het principe van brandstof verbranden om het in arbeid om te zetten: compressie, verbranding, expansie..... Dat doet een tweetakt of viertakt motor, een wankelmotor, een stelzermotor, allemaal doen ze dat....
De vorm waarin en de manier waarop je de brandstof aanbied, doet niet ter zake, theoretisch kan een gasturbine op zaagsel lopen, als het maar via leidingen te transporteren is en branden wil.
Voor de zoveelste keer: ga nu eerst eens studeren. Ga nu eerst eens zorgen dat je ECHT begrijpt hoe een gasturbine werkt. En kijk daarna eens kritisch naar je eigen constructie, dan zul je zelf OOK inzien dat dat geen gasturbine is....
Groet Bert
EN HIERMEE HEB JIJ EEN GRATIS TURBINE VERDIEND,En dit mijn vriend is geen grap ,ik zorg dat jij er een krijgt ,kosten loos.![]()
wij zij niet allemaal het zelfde "brutus'' Doe echt me bestJe gehele taalgebruik verraadt, dat je dit opgezocht hebt, maar niet echt begrijpt.....
En dat is denk ik het hele probleem: jij DENKT ECHT, dat wat jij gebouwd hebt, een gasturbine is.
Maar dat komt, omdat jij niet BEGRIJPT wat een gasturbine nou eigenlijk is, anders had je héél andere bewoordingen gebruikt. Minder dure woorden, en meer een verhaaltje van: eerst gebeurt er dit, darna doet een pompje zus, daardoor gebeurt er weer iets anders, de gassen stromen vervolgens daarheen, en dan.....
IEDERE inwendige verbrandingsmotor is namelijk driefasig, dat is inherent aan het principe van brandstof verbranden om het in arbeid om te zetten: compressie, verbranding, expansie..... Dat doet een tweetakt of viertakt motor, een wankelmotor, een stelzermotor, allemaal doen ze dat....
De vorm waarin en de manier waarop je de brandstof aanbied, doet niet ter zake, theoretisch kan een gasturbine op zaagsel lopen, als het maar via leidingen te transporteren is en branden wil.
Voor de zoveelste keer: ga nu eerst eens studeren. Ga nu eerst eens zorgen dat je ECHT begrijpt hoe een gasturbine werkt. En kijk daarna eens kritisch naar je eigen constructie, dan zul je zelf OOK inzien dat dat geen gasturbine is....
Groet Bert
EN HIERMEE HEB JIJ EEN GRATIS TURBINE VERDIEND,En dit mijn vriend is geen grap ,ik zorg dat jij er een krijgt ,kosten loos.![]()
Al verwijdert, met andere woorden ik moet,meer 'JIP EN JANEKE' taal gaan sprekenMoet je wel eerst een turbine maken....
En pas op wat je belooft, want als het je niet lukt om er een te maken, zul je er een moeten kopen....
Groet, Bert