turbne link

Status
Niet open voor verdere reacties.
Één ding moet ik je nageven Lisand; je weet in ieder geval hoe Google werkt!

Edit: en RESPECT is iets wat je verdient. Afdwingen werkt vaak averechts.

Joh, wat leuk! Ik doe ook veel technisch tekenwerk. Hebben we misschien toch iets gemeen. Hoe lang teken je al en welk(e) paket(ten) gebruik je?

:D
Joh, wat leuk! Ik doe ook veel technisch tekenwerk. Hebben we misschien toch iets gemeen. Hoe lang teken je al en welk(e) paket(ten) gebruik je?
Rot op'' Solid edge "Ben aan het wachten op "st 5 '' 12,000 euro plus onderhouds contract van 2600euro per jaar,Om krankzinnig van te worden echt waar.Loopt echt in de papieren.''BELASTING AFTREKBAAR'':rolling::rolling: P.s tekenen doen we al op de peuter school

IK HAAT COMPUTERS DOEN ECHT NOOIT WAT JE WILT:mad: Brutus venturi werrkt al op 0,5bar. Ligt,aan het debiet van de compressor of te wel 'LUCHT VERPLAATSING', de toeren, en druk op het punt dat hij ,denk ik 5procent over CENTRIFUGAAL is, lijkt mij een stabiel punt om te starten.

full
Cool! Kun je eens wat screenshots laten zien?
daar is deze turbine mee gemaakt,staat op mijn site,Heb nu alleen 2d, 3d licencie is verlopen

Laatst bewerkt door een moderator:
Site? Welke site? Doe eens een linkje?

PS: sinds wanneer verloopt een licentie? Heb zelf Inventor 2012, maar die mag ik als ik wil rustig nog 20 jaar blijven gebruiken hoor!

Joh, echt waar? Tsss, vreemd hoor. Dan houd ik het toch maar bij Autodesk. Daar mag ik het product wat ik voor duizenden Euro's heb gekocht tenminste gewoon houden.

Nieuwe versie is ''TOUH SCREEN'' dus ook nieuwe computer,ik nieuwe versie geprobeerd,blijkt de heft van mijn tekening niets meer te doen,Oude versie ,doet niets op de nieuwe sony,wordt niet meer ondersteund,welkom in de wereld van de industrie.En vergeet niet, SIEMENS is ook afhankelijk van anders partijen ,van SCHROEVEN BOER tot PIJPEN BOER, Daar betaal je ook voor ,het feit dat je 24 uur toegang hebt tot file,s van de meest gekke bedrijven die zijn aangesloten bij siemens,zit in je pakket

Dus alle Solid Edge gebruikers zijn óf verplicht om tot in lengten van dagen de oude versie te gebruiken (en hiervoor telkens opnieuw te betalen voor de licentie), óf al hun hardware te updaten en al hun tekeningen die in oudere versies zijn gemaakt en die ze nog willen gebruiken, opnieuw te maken (en natuurlijk nog steeds telkens opnieuw te betalen voor hun bestaande licentie?) Wat een waardeloze deal. Nee, dan blijf ik toch echt maar bij Autodesk.

[mod]Aangezien er geen normale discussie wordt gevoerd, sluit ik dit topic. Het gaat nergens over/naar toe.[/mod]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back