"Turnigy 1/10 Brushless 2WD Offroad Serie" Algemeen Topic

Wat vinden jullie van de standaard banden die eronder zitten? Ik heb het idee dat ze best goed zijn namelijk voor op de straat ( ruwe straatstenen ). Misschien wat zachte inserts. Ik heb geen vergelijkingsmateriaal namelijk. Wat is jullie mening?

Dit is het Close Up gedeelte van mijn laatste video.
Misschien wel leuk even om te zien.

(Wel even in fullscreen HD bekijken)

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit is het laatste filmpje uit de sneeuw serie..!! ;)

Ditmaal een stukje slow motion van 0.33x de orginele snelheid.

Dan kun je goed zien wat de schokdempers doen.

Laatst bewerkt door een moderator:
De kit heeft iig bij mij wel inserts. Maar ben al bijna door mn banden heen. Ook niet echt gespaart met noppen op de straat rijden. Hebben jullie nog aanraders wat betreft een setje velgen/banden?

xXxRemkoxXx, nog niets gebroken? Rij nu met Castle SCT3800kv, 2 banden aan vlarden gereden!! LEUK videootje!!

Hallo Appie,

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet de onverbiddelijke basher ben..
maar ik heb tot nu toe nog niets gebroken. (behalve dan dat
pennetje van de dogbone die eruit was geschoten in het begin)
Maar ik heb voor het geval dat, wel een zak met onderdelen
in laten vliegen waarvan ik denk dat het wel eens handig kon
zijn om achter de hand te hebben. ;)

En wat het videotje betreft.. Bedankt :D

De "Quanum E-Guana 1/10 Brushless 2WD Desert Racing Buggy" Nu ook in NL Warehouse verkrijgbaar..!! :)

De "Quanum E-Guana 1/10 Brushless 2WD Desert Racing Buggy" Is nu ook in NL Warehouse verkrijgbaar..!! :)

Quanum E-Guana 1/10 Brushless 2WD Desert Racing Buggy ARR (NL Warehouse)

25801-main2.jpg

( Ik kan de eerste post jammer genoeg niet meer updaten..)

Zo, net op een asfalt/gras ritje een klapband gehad, net echt auto over de kop. Achterband aan vellen. Verder echt heel tevreden met de auto. Al op asfalt, gras, zand gereden en wat kleine sprongetjes gemaakt. Minpuntje is wel de body die kan echt heel weinig hebben maar deze blijkt ook niet van lexan te zijn. En de inserts van de banden zijn compleet verdwenen/opgelost? Volgens mij kunnen die niet goed tegen vocht/sneeuw.

Ze hebben vanmorgen weer een aantal onderdelen op voorraad gekregen, waaronder de draagarmen en de wielen. Dus als je nog wat nodig hebt zou ik nu even kijken.

Back