localhopupshop.nl , gewoon op voorraad!
Naar uk 3dagen.
Opgeslagen in de favorieten, mooi adres voor de volgende kap. Hopen dat het weer een beetje meezit morgen dan gaan we de sct weer is uitlaten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
localhopupshop.nl , gewoon op voorraad!
Naar uk 3dagen.
Nou de laatste dagen heerlijk kunnen rijden, vooral vandaag had ik er heerlijk weer bij. Helaas wel weer een band kapot gereden... Kap weer de boosdoener. Morgen gaan we met de nieuwe kap rijden hopelijk behoren deze problemen dan tot het verleden.
Nog een vraag, ik heb het idee dat wanneer de auto in-veert, deze niet lekker terugveert. Ik heb de Alu-shocks, iemand een idee hoe dit op te lossen? Of toch maar een nieuwe set veren kopen (suggesties?)
Haha, das toevallig ik heb ook mijn band gescheurd dit weekend.
Dat met die veren heb ik ook. Vooral achter. Blijken niet geweldige kwaliteit te zijn. Heb wel op een ander forum gelezen dat je met andere shock olie en als je die gaatjes van die ringetjes in de schokdemper wat grote maakt, je wel een wat beter veer hebt.
Vandaag weer 2 lipos gereden. Wel bij elke run een achterarm gebroken, eerst rechts en toen links. Gelukkig had ik die nog liggen. Wat me wel opviel is dat het plastic niet helemaal massief was, veel luchtbelletjes van tijdens het maken.
Die dingen zijn wel erg bros, zelfde probleem, toch maar die van Kyosho bestellen????![]()
Die dingen zijn wel erg bros, zelfde probleem, toch maar die van Kyosho bestellen????![]()