Blauw
Hi Adam.
EEENS zul je het begrijpen, duurt allen nog even voor jouw,
Maar er is hoop.
zie je
Hi Adam.
EEENS zul je het begrijpen, duurt allen nog even voor jouw,
Maar er is hoop.
zie je
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Kijk dat zijn leuke dingen voor de mens.Bij dezen ben ik officieel uitgenodigd om aan boord van de Typhoon te komen!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bij dezen ben ik officieel uitgenodigd om aan boord van de Typhoon te komen!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heb net bericht gehad.
Ik ga nu contact opnemen met de kapitein over wanneer het het beste uitkomt.
Greetz,
Luit
Niks, behalve dan dat ze tijdens het bouwen een meter of 10 vergeten zijn te plaatsen waardoor het één van nederlands lelijkste slepers geworden isWat is er eigenlijk zo speciaal aan dit schip?
Maar inmiddels ben ik der kwijt op de AIS
Hey Armando,
Eerlijk gezegt staat het onderwaterschip niet echt bovenaan mijn lijstje.
Hier heb ik ook al aardig wat foto's van, en is toch niet meer dan een enorm vlak met 2 schroeven/roeren en een boegschroef.
Ik kan me geen voorstelling maken om jouw als zoon te hebben
Greetz,
Luit
Kijk dat zijn leuke dingen voor de mens.
Ik hoop dat je net zo'n enthousiaste bemanning treft als wat ik op de Smit Kamara had. (En Leen op zo'n blauw monster :sleepy
Is heel goed voor je motivatie. (En die kan volgens mij wel een oppepper gebruiken toch)
Misschien een email adresje aan boord los zien te peuteren, altijd makkelijk voor vergeten vragen.
Als je zeker weet dat ze naar IJmuiden komt is dat inderdaad een betere optie.Ik kan kiezen of naar Rotterdam, of naar Ijmuiden waar ze gestationeerd zal worden.
Ik denk dat Ijmuiden een betere optie is