Typhoon @ Rotterdam

Dat klopt en als je het model achterlaat en het origineel mee terug naar huis neemt komen ze er ook snel achter :P

Ik neem aan dat Adam bedoelt dat als je je model laat zien, dat ze veel meer voor je zullen doen en regelen.

Hahaha, ja het is me helemaal duidelijk!
Ik zal mijn model meenemen.
Waarschijnlijk neem ik toch de gok op Ijmuiden, dit komt zowel voor mijn pa als voor mij beter uit, en zoals Adam al beschreef, een stuk rustiger waarschijnlijk.
Dus jullie rakkers krijgen haar eerder te zien dan ik.............%$^&*#*$%
Idereen die gaat spotten, wel foto's maken he?
Dan zorg ik later voor de detail-foto's en fimpkes.

Greetz,
Luit

Hahaha, dat is misschien wel een idee.
Er is meer dan genoeg belangstelling voor zo'n (citaat Adam) lelijk schip.
Ik ben in ieder geval helemaal heppie-de-peppie.

Greetz,
Luit

@Wat bedoel je trouwens met "het origineel meenemen"?
Zoals Pergotje als zei bedoelde ik iid het model.
Als je alleen foto's mee neemt van je model werkt dan anders dan dat je het "origineel" (van de foto's dan) mee neemt.

Luit,

wat een gelukkie zeg, ze komt naar Nederland, man je lijkt wel op mijn kleine dochter, die was ook zo blij, maar dat was meer voor Sinterklaas eind november, die kwam ook naar Nederland, haha.

Maar 1 ding is zeker kerel, neem je model mee, daar scoor je 100 punten extra mee, zit jouw contact nog aan boord ??? Ik ben nu eindelijk met mijn Retriever begonnen, en ik kan je uit eigen ervaring inmiddels vertellen dat het zien van hun boot in het klein alle deuren opent, ben nl zelf ook zeer goed ontvangen ab van de Retriever, en zoals Adam zei, heb er ook een email adres aan over gehouden...

Tom Boere

De Typhoon is binnen!!
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Woehoeee, een mooi begin van de dag!

Update:
Bijna op plek van bestemming

50649db1f4a5dd76.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi hoor die eerste foto's!
Ben benieuwd naar die van jouw Armando.
Er is 1 voordeel dat ik daar niet ben, want hier in het Noord'n zit ik lekker in het zonnetje....

Back