Hoi Sander,
Voel je warm onthaalt in het Robbe 2540 hoekje,You not allone there,
Als je van plan bent om statisch te gaan duiken kun je beter er van tevoren rekening mee houden, je moet er dan wel uit zijn op wat voor manier (lees soort duiksysteem) je wilt gaan gebruiken, er worden diverse types beschreven op dit forum. :idea: :idea:
Ikzelf en Jos Tonen bouwen hem nu met een duiksysteem van pomp en duiktank die in de WTC ventileert.(zoals Lex hem heeft beschreven in een modelbouw blad)
Ook kun je beter je asafdichtingen vantevoren zo maken dat ze waterdicht zijn en vooral blijven.
Ik weet niet of je wtc buis al vast is gelijmt maar wij hebben hem los gelaten kun je later ook nog eens ergens bij, die tip kwam weer van Raf die ook nogal wat pionierswerk heeft vericht met deze kit. 8)
Maar we zijn modelbouwers en die zijn van nature nogal geneigt het te doen zoals ze zelf het beste vinden, dat betekent in de praktijk dat er voor hetzelfde probleem (hoe laat ik dat ding zinken,zweven en drijven)nogal wat verschillende oplossingen bestaan.
En dat recht hebben we ook al zeg ik het zelf :wink: omdat we het toch uiteindelijk zelf moeten doen.
Dus luister wat er geroepen wordt en vergeet (wat niet van toepassing is )en behoud het goede.
Groeten,
Jan Huizenga