Ucellino; zwevertje hout/carbon

als ie 1m60 of 2meter was, dan sprong ik recht, maar ik vind het erg klein blijven.... hopelijk een liefhebber die hem wel wil vliegen en bouwen

ik heb geen zin in extra werk :) moet men DLG en nog een ander toestel herstellen.

De beide kitjes zijn inmiddels naar een nieuwe eigenaar!

Ergens rond pag 8 van deze thread staat de Ucellino XL van Ariekraakjr, wellicht kun je hem een PB sturen voor de tekening en andere mod's.

grtz,
H.

Hans,

Veel dank:
Heb het kistje en flimpje aan mijn dochter laten zien en haar eerste reactie was "wanneer gaan we beginnen pap" :)

Thnx
Ferdy

precies, tis hier koppelbouw en daarna lekker samen vliegen.
Kijk er nu al naar uit
maar.......eerst maar eens gezellig samen bouwen :)

Tekeningen

Hi,

het lijkt me een leuk modelletje om te bouwen, heeft iemand de bouwtekeningen voor me (evt. van verschillende spanwijdtes) want de download links uit eerder posts werken bij mij helaas niet... het liefst een tekening die ik op A4 kan uitprinten... (houtbouw aub)

Thanks,
Dennis

Laatst bewerkt:
Hi Dennis,

Ik had de tekeningen op een zo'n gratis remote-ftp site gezet, maar die heeft ze dus opgeschoond... Ik moet dan weer even op mijn huiscomputer gaan zoeken. Dat zal pas na oud&nieuw worden vrees ik. Wellicht kan je de recente bouwers (in dit draadje) even een PM sturen? Zij hebben vast nog wel de pdf ergens.

grtz,
H.

Tekening Ucellino

En het blijkt dat ik pdf's ook gewoon hier kan hosten... :-)

For everybody who's interested in building this little glider: you can download the pdf (A0-sheet) over here.
Please note that you're free to build this for own personal use. If you want to make a business out of it, please drop me a line. I'm not in it for the money but I do want to keep track of things.

http://img689.imageshack.us/img689/8458/ucellinoa0.pdf

Laatst bewerkt:
als ik cad kon tekenen zou ik dat geen probleem vinden;)
helaas kan ik dat niet, en hoopte ik dat iemand dit al gedaan.
helaas is dit niet zo

de tekening heb ik in freesbestanden.
van de week hout halen en dan eens kijken of we kunnen beginnen met de bouw.

Moet je trouwens nog wel ff kijken of de zwever niet standaard 132 cm ofzo is
Van het converteren van PDF naar gif word de grote altijd anders en heb ik hem in cad vervolgens verschaalt naar die 130cm

Zit je straks niet met een tekening die anders is dan de vrees files ;-)

Back