Uitlaatbocht suggesties

wat een gedoe om BMB en KS te vergelijken, dit gaat niet, beide zijn voor mij de top in uitlatenmarkt.

Als vastgeroest KS fan moet je ook durven veranderen waar nodig.

In de sukhoi komen BMB potten (70 XL 3D). Gewoon om de simpele reden dat deze veel makkelijker in te bouwen zijn ipv KS potten. Dit door de kortere bocht die nodig is.

Als ik 100 % zeker was dat een KS pot veel stiller zou zijn, dan doe ik de extra moeite en verbouwwerk om deze erin te krijgen maar dit is niet het geval. Dus waarom niet voor BMB kiezen.

al zou 3W (pefa) mij hun uitlaten er gratis bijgeven, dan komen ze er nog niet in, ik ga er geen punten door meer lawaai te maken. Dit gaat trouwens ook onze club ten goede, lawaai is iets wat we onze buren niet willen aandoen.

wat betreft Zimmermann, deze mag een ander uittesten op wedstrijdvlak, wat goed en niet goed is laat ik een ander uittesten en beslis dan zelf wel wat te nemen.

mij gaat het niet om het merk, maar om te kunnen inbouwen:p
in eerste instantie zou de ks beter geweest zijn blijkt nu.. ook voor op andere toestellen waar je bv de motor op zn kop moet zetten is ks beter( bij bmb moet de motor onder 45° geloof ik)

hallo, zoals sommigen al weten heb ik een DL100 besteld, nu moet ik enkel nog goede dempers kiezen :)
wat vinden jullie van deze?
Krumscheid
en is het systeem van die bochten goed, want op pagina 1 of 2 las ik ergens dat deze ook wel eens durven scheuren?

grt

Krumscheid uitlaten zijn altijd goed. Die bochten scheuren niet, zolang je die van Krumscheid neemt, ik heb ze eens van Ebay gehaald, die waren na 15 vluchten gescheurd. Die van Krumscheid heb ik al 1.5 jaar in gebruik op een 150cc, werkt perfect.

he dennis, je kan de originele dempers bestellen van dl,
ik bestel ze deze week, ze kosten compleet 110 usd per kant.
interesse? scheelt in verzendkosten

2008121418574296147.jpg

even uit gerekend, vriend alex, de vergelijkbare set van ks komt compleet op € 316,10

de dl set is 220 usd = € 170,- is een verschil van € 146,- niet iedereen heeft een geldboom op de rug,

Die bochten zijn erg duur, daarom zeg ik ook dat zelf solderen beter is. De bochten die bij de DL set zitten zullen hoogstwaarschijnlijk niet passen, waardoor je dus alsnog bochten moet kopen, dat geld komt er dan ook nog bij;)

hoe kun je dat zo makelijk beoordelen, als jij naar de dealer van jouw auto merk gaat ga je er dan ook van uit dat de onderdelen niet zullen passen? "nee doe die bougie's er maar niet in, die zullen wel niet passen, dat maak ik zelf wel"

de pijpen zijn van dl, en ik denk dat zij er wel over na gedacht hebben dat een en ander wel past.

en met een verschil van 146,- kun je aardig wat aanpassingen doen lijkt me...

ik vrees van niet

BMB / Krumscheid / Zimmerman hebben bewezen stille uitlaten te zijn, iets anders zal zich nog moeten bewijzen en ik ga dat niet uittesten

Waarom de standaard potten die DL meeleverd niet gebruiken dan?Ze konden dan teminste ook oorkleppen bijdoen :-)

hoe kun je dat zo makelijk beoordelen, als jij naar de dealer van jouw auto merk gaat ga je er dan ook van uit dat de onderdelen niet zullen passen? "nee doe die bougie's er maar niet in, die zullen wel niet passen, dat maak ik zelf wel"

de pijpen zijn van dl, en ik denk dat zij er wel over na gedacht hebben dat een en ander wel past.

en met een verschil van 146,- kun je aardig wat aanpassingen doen lijkt me...

Hoe weet jij van te voren dat een uitlaatbocht past op het model dan???? Dat de flens past geloof ik wel, maar het zou ook handig zijn als de uitlaatbocht precies daar uitkomt waar hij moet, wordt anders zo lastig met de dempers bevestigen;)

104 euro per uitlaat;

Untitled Document

Dus dan zit je aan 208 voor de dempers, nog wat losse soldeerbochtjes erbij en je bent klaar. Ik zou het wel weten, dat heeft niks met een "geldboompje" te maken, dat is gewoon je verstand gebruiken;)

tot voor kort alleen krumscheid, nieuwste kist krijgt BMB uitlaten

Back