Beste F3K vrienden,
Op zondag 7 October vindt de laatste wedstrijd plaats voor het BK 2012 op de terreinen van de vliegclub CAV te Villers-La-Loue.
Het terrein kan je hier vinden:
Bekijk het terrein van CAV
Inschrijven op voorhand is verplicht en doe je, voor Donderdag 4 October 20:00 uur, via onderstaande web form:
Ik schrijf me in voor de wedstrijd!
De lijst van ingeschreven piloten kan je raadplegen achter de volgende link:
Bekijk de inschrijvingen.
Bijzonderheden:
1. Wedstrijd
De briefing start om 9:30 en de wedstrijd begint om 10:00 uur. De wedstrijd duurt tot 17:00 uur.
2. Inschrijvingen
Het inschrijvingsgeld betaal je ter plaatste en bedraagt 5€.
Inschrijven op voorhand is verplicht en de inschrijvingen stoppen op Donderdag 4 October 20:00 uur.
3. Taken lijst en groepsindelingen
We proberen tenminste 5 ronden te vliegen. De takenlijst en groepsindeling wordt op Vrijdag 5 October rondgestuurd.
4. Lunch
Op dit moment is het nog onduidelijk of er lunch wordt voorzien. Zo gauw we hier duidelijkheid rond hebben volgt er een nieuwe rondzending met details.
Groet,
Johan Van den Brande
Op zondag 7 October vindt de laatste wedstrijd plaats voor het BK 2012 op de terreinen van de vliegclub CAV te Villers-La-Loue.
Het terrein kan je hier vinden:
Bekijk het terrein van CAV
Inschrijven op voorhand is verplicht en doe je, voor Donderdag 4 October 20:00 uur, via onderstaande web form:
Ik schrijf me in voor de wedstrijd!
De lijst van ingeschreven piloten kan je raadplegen achter de volgende link:
Bekijk de inschrijvingen.
Bijzonderheden:
1. Wedstrijd
De briefing start om 9:30 en de wedstrijd begint om 10:00 uur. De wedstrijd duurt tot 17:00 uur.
2. Inschrijvingen
Het inschrijvingsgeld betaal je ter plaatste en bedraagt 5€.
Inschrijven op voorhand is verplicht en de inschrijvingen stoppen op Donderdag 4 October 20:00 uur.
3. Taken lijst en groepsindelingen
We proberen tenminste 5 ronden te vliegen. De takenlijst en groepsindeling wordt op Vrijdag 5 October rondgestuurd.
4. Lunch
Op dit moment is het nog onduidelijk of er lunch wordt voorzien. Zo gauw we hier duidelijkheid rond hebben volgt er een nieuwe rondzending met details.
Groet,
Johan Van den Brande