Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Geen probleem Jan, voor die 12 pinnen, ga je daar niet best gewoon en multiswitch voor gebruiken? die van NVM kan je tot 16 dingen laten doen, ik heb bvb de laatste niet schakelwaarden (15 en 16) gebruikt om direct de zij pinnen samen en de haken samen en alles samen op en neer te doen...
Je kan er ook gewoon een servo lib in zetten en dan stuur je bij elke puls gewoon een servo naar een positie, met eventueel een bepaalde snelheid of als je echt wil een hele sequentie... dan moet je het water niet opnieuw uitvinden? Marten kan je daar ook zeker mee verder helpen.
Het is echt een pracht Jan. Ook alle bewegende en brandende elementen zijn een klasse apart. Diepe buiging. Klaas heeft je inmiddels de gegevens voor je radars al verstrekt. Klasse. Maar toch ook nog een aanmerking. Ik neem aan dat je het of al hebt gemaakt, maar nog niet gemonteerd, of dat het nog op de to do lijst staat. Ik mis nog de railing op het stuurhuis. Ook de bordessen bij de toegangsdeuren van de stuurhut en de kooiladder naar het stuurhuisdak mis ik. Maar nogmaals, die zal je mogelijk al gemaakt hebben.![]()
Jan, Omdat radars voor dichtbij een groter oplossingsvermogen hebben is de scanner groter (langer). Deze draaien zo tegen de 30 omw./min. om het beeld sneller te verversen.
Zeeradars (lange afstand) hebben niet zo'n groot oplossend vermogen, dus kortere antenne en draaien langzamer. Heb geen exacte getallen bij de hand, maar denk dat het ergens tussen de 20 en 25 ligt.
Scheelt allemaal niet zo heel veel, maar de grote draait dus sneller. Gr. Klaas.