Hey mannen, ik ben even weg geweest, het heropstarten van het werk en 2 grote zijprojecten hebben me even van deze dame gehouden, gelukkig heeft Ronny dit weer fantastisch opgevangen, de foto's die je van hem ziet zijn echt de allereerste vaar foto's ze lag nog geen 5 minuten in het water!,
dat was haar maiden vaart laat ons maar zeggen, de tijd om veel dingen uit te testen en daarna een aantal dingen terug aan te passen.
Zo had ik 1 van de 2 trusters op het einde van de dag die wat ratelde, nu ondertussen is ook dat weer opgelost, het grote probleem hier is dat de motoren op S3 dis zo'n 11+V staan en dat geeft dan dat ik aan het varen ben op 10%, eigenlijk gewoon belachelijk omdat als je de motoren openzet de boot gewoon niet leuk meer vaart zo'n geweld. Dus heb ik maar de beslissing genomen om de eerst volgende vaart met een SBec die instal baar is van 5 tot 9 volt te gaan testen, momenteel staat hij op 5 volt en draaien de props op 100% nog 2500rmp, maar de opstart is wel meesterlijk traag nu! nu ga ik zien wat de beste instelling is.
Volgende keer ga ik ook intensief gebruik maken van de GSM voor film en foto materiaal, ook vanuit de brug, die onboard cameras zijn gewoon geweldig!
Dus dit volgt zeker nog, daarna denk ik wel dat ik dit bouwverslag afrond en het topic afsluit, spijtig want ik heb er ook veel plezier aan beleeft.
Het volgende project(en) is eigenlijk al een tijdje bezig maar dit wordt anders, laat ons zeggen modelbouw 2.0...
Tot de volgende, en nogmaals bedankt voor al jullie lovende commentaren.