Unox Vliegmeeting

• Topicstarter Topicstarter Sandor
  • Startdatum Startdatum
Natuurlijk hebben de leden geen woorden onder mekaar, de sfeer onder de vliegende leden is heel goed, maar er is een bepaald iemand die nu niet meer zelf vliegt en die heeft nu andere prioriteiten voor het oog als je begrijpt wat ik bedoel, ken hem al van vroeger nog voor de pampa's bestond, hij heeft me zelfs leren vliegen toen dus! De sfeer is zelfs heel uistekend als er ook andere mensen op bezoek komen als hij der nie is, dan blijven ze zelfs nog plakken ook :music::proost:

agenda?

Blijft de vraag...

wanneer gaan we nou die rookworstkippen eten? (oh ja, en vliegen..)

(dan weet ik of ik nog genoeg tijd heb om 't schroefje weer in mn neuspoot te draaien....)

Grtz,
Hans

HEY Unox chicks

Hoi Sandor!

Ik kom in de toekomst met deze 2 chicks naar de Unox meeting. Kies jij een van de 2? Wel ff op tijd laten weten he:banana:
bikini-girls-11.jpg

Hoi Sandor!

Ik kom in de toekomst met deze 2 chicks naar de Unox meeting. Kies jij een van de 2? Wel ff op tijd laten weten he:banana:
bikini-girls-11.jpg

Svetko ik heb maar 2 hersenhelften de een kan niet goed communiceren met de andere.

Modeljet

sorry sandor maar he...

Ik laat wel een chick komen zonder mij erbij, misschien ben je te verlegen als we met zn 4e zijn.....:proost:
Kun je me de datum doorgeven van de Unox meeting als het zover is??

Groetjes!

Hahahahaha,

die data op een donderdag?!?!?! prima neem ik el een daggie vrij is makkelijker voor mij dan in het weekend ;-)

Ah, in 2009 waren het donderdagen :ooops:

Ai vrijdagen, is papadag, mmhhh dan de kids maar naar Opa en Oma ;-)

hahahaha, die optie miste ik nog om een lokatie in te voeren.

Anders wordt het een Unox meeting op alle jet lokaties in Nederland :cool:

Back