Unox Vliegmeeting

• Topicstarter Topicstarter Sandor
  • Startdatum Startdatum
Heee Leon,

en wie gaat hem invliegen? ;-)

Ik gok maar op dinsdag, als jij nu weer eens vervoer naar je werk hebt ;-) gaan we weer met z`n drieen ;-)

Grt,
Berto.

Hee Berto,
We gaan er gewoon naar toe en zien wel waar het schip(vliegtuig)strand. Ik vermaak me zoiezo wel ook al vlieg ik niet Ghehe.

Groetjes

hoi,

kan er iemand mij toevallig nog een straatnaam doorgeven waar het veld gelegen is in rozenburg?

alvast bedankt

gtjs
wim

jetcat

Vorig jaar was je er toch Wim? of was die open gesleutelde jetcat met dat afgebroken freepower turbine blaadje toevallig van je tweelingbroer :wink:

Ger.

Goed nieuws,
Het hotel is geboekt voor morgen avond en het mooie is het is nog geen 5 min. van het veld af.
Het hotel ligt in ROZENBURG !!!

Dus wij zijn er op tijd , die 20 liter gaan er misschien er wel door !!!

gr vosje en jojo ;)

Goed nieuws,
Het hotel is geboekt voor morgen avond en het mooie is het is nog geen 5 min. van het veld af.
Het hotel ligt in ROZENBURG !!!

Dus wij zijn er op tijd , die 20 liter gaan er misschien er wel door !!!

gr vosje en jojo ;)

Wij staan gewoon op tijd op ;)

heyy,

idd was ik er vorig jaar zelf in levende lijve:-)

maar weet wel nietmeer van buiten hoe te rijden , zal de gps wel zijn werk laten doen alleen maar zien dat ik daar bij jullie niet in het kanaal rij:-)

is er nog nieuws over het weer?

alvast bedankt

gtjs
wim

Heren,

op dit moment houdt een zware buikgriep mij onder in bed ! Mijn afspraak in Amsterdam is ook niet kunnen doorgaan. Zoals het er nu uitziet, zal er niet veel beterschap inzitten dus valt mijn bezoek bij jullie (letterlijk en figuurlijk) in het water.

Veel plezier allemaal en denk maar eens aan mij ! :-)

Groetjes van een uitziekende,

Davy

Davy Beterschap van deze kant.
1264248337_Beterschap.jpg

Back