Upgrade van mijn Traxxas Bandit xl-5

ja maar de 8.5t EZrun is een snelle motor en heeft onderin niet zoveel koppel beschikbaar om hem een weelie te laten trekken, tenminste niet in mijn slash maar die is misschien wat zwaarder in de neus

Ik heb even wat rond gekeken en zie dat de ezrun niet waterproof is.. Wat wel erg belangrijk is voor mij. Dus ik denk toch dat ik een venileon ga kopen..

Dan heb je het ook over een heel ander soort auto he;). heb ook een slash. Nu met low cog mod dan maar alsnog:P.
ja maar de 8.5t EZrun is een snelle motor en heeft onderin niet zoveel koppel beschikbaar om hem een weelie te laten trekken, tenminste niet in mijn slash maar die is misschien wat zwaarder in de neus

Dan heb je het ook over een heel ander soort auto he;). heb ook een slash. Nu met low cog mod dan maar alsnog:P.
nou, heel ander soort zou ik niet zeggen, weet je hoe veel onderdelen er uitwisselbaar zijn? maar idd zou me niet verbazen dat een slash zwaarder is, kan het niet proberen want ik heb geen rustler in de buurt

uuhw ik heb een rustler gezien op 2s maakte wheelys? Slipper stond niet te strak;). En haha tuurlijk weet ik hoeveel onderdelen er uitwisselbaar zijn ;):D. Heb em ook tijdje als rustler gehad maar vond k toch niet zo leuk.
nou, heel ander soort zou ik niet zeggen, weet je hoe veel onderdelen er uitwisselbaar zijn? maar idd zou me niet verbazen dat een slash zwaarder is, kan het niet proberen want ik heb geen rustler in de buurt

Nee slash omgebouwd naar rustler. Toen weer terug naar slash. En nu met het rustler chasiss die low cog mod. Link van foto's staan wel in het slash topic tenminste heb k toen neergezet. Maar hij maakte toen echt wheelys op 2s en de rustler van een vriend ook.
jij hebt je rustler dus omgebouwd naar slash?

Ik heb even gezocht op een aantal sites en heb een aantal dingen bekeken die ik graag wil gaan kopen.

Dit heb ik in mijn winkelmandje :P
Towerhobbies.png

Passen die armen op mijn bandit?

Heeft iemand nog andere dingen die ik zeker zou moeten vervangen, als ik ga upgraden naar brushless? Hij zal dan zeker vaker gaan crashen e.d.

Iemand nog tips?

ik zou de casterblocks ook vervangen voor RPM.

of de draagarmen passen weet ik niet, dat kan je nakijken bij traxxas.com
veel onderdelen zijn het zelfde.
als de draagarmen van de rustler en bandit het zelfde nummer hebben zijn ze het zelfde.

EDIT: niet het zelfde dus

dit is het part nummer voor de zwarte A-arms voor [FONT=Arial, Helvetica]80492
helaas maakt RPM ze niet voor achter, de rustler/slash/stampede versie gaat niet werken omdat die langere armen achter hebben dan de bandit. Het zou alleen kunnen als je langere aandrijfassen en turnbuckles erbij koopt, dan staat je bandit dus iets breder op zijn achterwielen
[/FONT]

langere aandrijfassen hoeft niet. Zijn gewoon het zelfde.
dit is het part nummer voor de zwarte A-arms voor [FONT=Arial, Helvetica]80492[/FONT]
[FONT=Arial, Helvetica]helaas maakt RPM ze niet voor achter, de rustler/slash/stampede versie gaat niet werken omdat die langere armen achter hebben dan de bandit. Het zou alleen kunnen als je langere aandrijfassen en turnbuckles erbij koopt, dan staat je bandit dus iets breder op zijn achterwielen[/FONT]

Maar de slash draagarmen zijn ook minder breed dan de rustler armen. En die hebben gewoon de zelfde aandrijfassen achja maakt niet uit:D
mmm op de traxxas forums lees ik dat de bandits korter zijn, ff parts nummer checken dan maar

edit:
de rustler versie
Half Shafts, Long Truck (TRX1951) | Traxxas Shop - RC auto's, trucks en boten zowel nitro als electro

de bandit versie
Half shafts internal splined (TRX1651) | Traxxas Shop - RC auto's, trucks en boten zowel nitro als electro

die van de bandit zijn wel degelijk korter

ja, maar volgens mij zijn die van de bandit nog smaller dan de slash. ben bang dat de slash/rustler aandrijfassen bij de bandit armen te lang zijn waardoor je auto niet helemaal meer in wil veren

Hmm, dus als ik betere arms wil moet ik dus ook die andere 2 dingen gaan vervangen...
Zijn er geen andere soorten? Met dezelfde prijs en kwaliteit?

Nog iets anders, weet iemand nog een goede site om dit soort dingen te kopen?

Ik wil ook graag een doorzichtige kap met spoiler hebben zodat ik die helemaal zwart kan gaan spuiten, dat lijkt me wel cool staan. Dan koop ik een paar blauwe shock covers op ebay, en dan de blauwe onderdelen van rpm erbij. Misschien nog een keer blauwe velgen ofzo?

Ik heb mijn winkelmandje weer aangepast. Klopt dit allemaal en zal het allemaal passen?
xD.jpg

Ook ga ik denk ik deze of deze shock covers erbij kopen. Alleen weet ik niet welke van deze het best past bij de onderdelen van rpm.

Back