Upgrade van mijn Traxxas Bandit xl-5

Ik heb mijn winkelmandje weer aangepast. Klopt dit allemaal en zal het allemaal passen?
xD.jpg

Ook ga ik denk ik deze of deze shock covers erbij kopen. Alleen weet ik niet welke van deze het best past bij de onderdelen van rpm.

die front a-arms gaan niet passen tenzij je daar ook langere camberlinks en steering links voor besteld of je kan de front rpm arms voor de bandit kopen

die front a-arms gaan niet passen tenzij je daar ook langere camberlinks en steering links voor besteld of je kan de front rpm arms voor de bandit kopen

hmmm, dat dacht ik al, maar deze zijn niet te vinden op amainhobbies.com... op die site die jij gaf (rcplanets.com) staan alleen maar aluminium onderdelen.

Misschien kan ik al deze dingen vinden op towerhobbies.com ofzo?

Ik heb toch even gezocht op de productnummers en kan alle onderdelen vinden op rcplanets.com :D Het is hier ook goedkoper!

Alleen vind ik de front arms van de bandit niet... dus moet ik die van de rustler/stampede/slash gebruiken. Kun je misschien de productnummers geven van die camberlinks en steeringlinks?

de castorblocks en hubcarriers zou je van alu kunnen nemen

Ik ga toch maar voor amainhobbies.com, daar zijn de verzendkosten maar 10$ en geen 30$

Passen deze casterblocks?

En is het nodig om de hubcarriers te kopen? Ik kom nu al op zo'n 160 euro uit.. en meer wil ik eigenlijk niet uit gaan geven.. pas over een tijdje, of als er een deel kapot is gegaan...

ik zat al een tijdje te kijken naar die van het merk outerwears maar die kosten eerder iets van $18 en deze waren 4, dus gelijk maar besteld

Okee,

Ik denk dat dit alles het wordt:
amainhobbies.png

Mis ik nu nog iets?

Ik kom op 175 euro inclusief verzenden. Bij de winkel(in Enschede) waar ik mijn bandit heb gekocht, kost alleen de brushless upgrade al 190 euro, dus hier ben ik sowieso al goedkoper uit :D

okee, kijk eens ff of je bepaalde dingen tegen ongeveer dezelfde prijs in nl kan halen. met een pakketje van €175 loop je wel kans dat ze hem er bij de douane uitpikken, en dan moet je er nog BTW over gaan betalen enzo

okee, kijk eens ff of je bepaalde dingen tegen ongeveer dezelfde prijs in nl kan halen. met een pakketje van €175 loop je wel kans dat ze hem er bij de douane uitpikken, en dan moet je er nog BTW over gaan betalen enzo

ja dat dacht ik al.. hoeveel is die btw dan?

En weet je nog een paar goede sites in nederland?

misschien een deel bij liquidrc bestellen, dat is maar 0,99dollar verzendkosten

btw is 19procent, 8,50 handelingskosten geloof ik.....kan een aardig bedrag worden ben ik helaas een keer achter gekomen.

je kan het idd ook opdelen in meerdere pakketjes en dan vandaag 1 pakketje bestellen en morgen weer een en overmorgen weer een enz.

Back