Upgrade van mijn Traxxas Bandit xl-5

misschien een deel bij liquidrc bestellen, dat is maar 0,99dollar verzendkosten

btw is 19procent, 8,50 handelingskosten geloof ik.....kan een aardig bedrag worden ben ik helaas een keer achter gekomen.

hmm, ik denk dat ik het wel in stukjes ga doen, maar dan moet ik dus per stukje 8,50 gaan betalen?

Okee, ik kijk wel even, maar dat in stukjes doen lijkt me beter.. dan kom ik veel goedkoper uit. En die gearcover is out of stock op amainhobbies, dus die koop ik dan wel bij liquid.

je kan het idd ook opdelen in meerdere pakketjes en dan vandaag 1 pakketje bestellen en morgen weer een en overmorgen weer een enz.

Jup, hoeveel euro zal ik dan ongeveer per stukje doen?

Bij liquid kan je dat wel doen is tog maar 99 cent verzenden

Ja klopt, maar daar zijn alle delen wel weer iets duurder.. dus ik moet even uitrekenen of het met verzendkosten beter is dan bij amainhobbies

Ik vind het echt fijn dat jullie mij allemaal helpen! Ik heb er echt zo veel aan gehad en hierdoor wordt mijn bandit veel beter!

Echt bedankt!

Waarom niet alleen de vxl set erop.
En pas als iets gebroken is vervangen ?
Zo doen de meesten het.
Een draagarm breekt niet zomaar hoor.
Breekt hij wel dan vervang je door rpm

Ik heb alles even in een excel bestandje gezet, hierdoor kan ik mijn vader beter overtuigen dat het een goede aankoop is :P

Nu hopen dat het mag(vast wel).

Ik ga sowieso die brushless set erin zetten, mijn motortje die ik nu heb doet al raar en gaat een stuk langzamer...

Bedankt voor de hulp allemaal!

Ik laat jullie wel even weten wanneer ik het heb gekocht en wanneer ik het heb gekregen.

Daarna maak ik wel wat foto's van voor en na de update.

ik zat even te kijken naar de chamber links die ik ga kopen (tra3644). Maar zijn deze niet voor front? Ik zat te zoeken en kwam dit tegen. Hier staat toch echt dat het voor front is...

nee, dat is een toe-link en geen camber-link. volgens de slash explode view zijn de front en rear camber links hetzelfde, dus die 39 mm moet goed zijn

Okee!

Ik moet nu even een weekje laten zien dat ik er echt een hobby van mag en dan mag ik de onderdelen kopen :D

bedankt voor alle hulp!

Na een paar dagen heeft mijn titan motor het begeven. Nu ga ik dus die brushless set kopen, met daarbij een aantal onderdeeltjes:

- RPM Bumper Blue
- RPM Gear cover Blue
- Schok olie (tra1666)
- Spie'tjes

En een van mijn schokpinnen is verbogen, ik wil er dus een nieuwe inzetten maar weet niet welke ik moet hebben. Het is voor aan de voorkant. Moet ik deze of deze hebben?

Ik ga deze dingen bij toemen.nl kopen omdat ik ze dan erg snel heb en weer kan rijden.

De andere upgrades die komen later en ga ik waarschijnlijk importeren uit amerika. (bij liquidrc of amainhobbies)

nog een andere vraag, als ik een andere body erop wil gaan zetten wil ik de spoiler er ook af en daar een nieuwe voor in de plaats zetten. Hoe kan ik de spoiler eraf halen? Er zitten van die ijzeren pinnen in de shocktower, moet ik die er met geweld uit gaan halen of moet ik een helemaal nieuwe shocktower kopen? Of is er een andere manier voor?

Groeten

Daan

Nog een andere vraag, ik wil graag deze body, zodat ik hem zelf kan spuiten. Past deze op mijn bandit? want er staat dat hij niet op de #2405 of #2408 past...

This body only fits original Bandit without receiver box. Will not fit newer models #2408 Bandit VXL and #2405 Bandit Extreme.

Daan, gebruik het exploded view systeem van TopRC eens..
Exploded View System - View Image

Door met je muis over het artikelnummer te gaan kun je direct doorklikken naar het benodigde onderdeel. Als er niets komt als je met je muis op het artikel nummer gaat staan, moet je een keer van de afbeelding af gaan met je muis en er opnieuw naar toe gaan.

Je hebt dus nodig:
http://www.toprc.nl/traxxas-trx-3739.html

Edit: sorry, ik zie dat ze nog bezig zijn met deze auto.

Laatst bewerkt:
Daan, gebruik het exploded view systeem van TopRC eens..
Exploded View System - View Image

Door met je muis over het artikelnummer te gaan kun je direct doorklikken naar het benodigde onderdeel. Als er niets komt als je met je muis op het artikel nummer gaat staan, moet je een keer van de afbeelding af gaan met je muis en er opnieuw naar toe gaan.

Je hebt dus nodig:
http://www.toprc.nl/traxxas-trx-3739.html

Edit: sorry, ik zie dat ze nog bezig zijn met deze auto.

Bedankt voor de tip! Handig website!

Back