raf
Forum veteraan
?????
Waarom zou je dat doen dan ???
je gaat toch ook je arm niet in de gips leggen voor dat die gebroken is .
waar je mee moet beginnen is de as inbouwen en de prop monteren.
dan de motor inbouwen maar BV op een 4.8 volt accu met een ampere meter er tussen uitlijnen tot die het minste verbruikt.
dit als je een cardan coppeling gebruikt.
gebruik je een starre koppeling dan eerst je motor vast zetten en daarna je as in lijmen .
Als je dit goed gedaan hebt dan verbruikt je motor nu in vrijloop het minste .
deze boot weegt een 56 kilo en zijn verbruik is 1 amp/Huur.
op de accu kan hij 24 uur aan een stuk varen .
als je de boot nu (als alles dicht is)in het water zet en dan je verbruik meet weet je meteen wat het Max. verbruik gaat zijn want hij vaart niet op dat ogenblik want je houd hem vast.
nu zou de motor alleen maar hand warm mogen worden .
gr raf
Waarom zou je dat doen dan ???
je gaat toch ook je arm niet in de gips leggen voor dat die gebroken is .
waar je mee moet beginnen is de as inbouwen en de prop monteren.
dan de motor inbouwen maar BV op een 4.8 volt accu met een ampere meter er tussen uitlijnen tot die het minste verbruikt.
dit als je een cardan coppeling gebruikt.

gebruik je een starre koppeling dan eerst je motor vast zetten en daarna je as in lijmen .

Als je dit goed gedaan hebt dan verbruikt je motor nu in vrijloop het minste .
deze boot weegt een 56 kilo en zijn verbruik is 1 amp/Huur.
op de accu kan hij 24 uur aan een stuk varen .
nu zou de motor alleen maar hand warm mogen worden .
gr raf
Laatst bewerkt door een moderator: