vaarders/vliegers/rijders omgeving nieuwegein

Discussie in 'Meeting's' gestart door mkabel, 26 nov 2008.

  1. stefan12

    stefan12

    Lid geworden:
    5 nov 2008
    Berichten:
    450
    Locatie:
    nieuwegein zuid
    oke ik heb gelachen bij een vriend we waren met een 1:5 schaal auto aan het stunten en een keer ging ie te hard want die ramp stond naast het water en viel om net voordat ie erovereen ging en hij reed door en zovloog dat ding in het water (van nikko hij lag al half uitelkaar
     
  2. GT4Ever

    GT4Ever Guest

    Ik kom ook uit Nieuwegein en rij met een Tamiya on-road 1:10 (TG10). Zelf rij ik vaak bij de skipieste in Nieuwegein. Op de parkeerplaats daar kan je goed rijden, en offroaders kunnen daar goed tegen de heuvel op rijden (en ook zweefvliegers kunnen daar vanaf vliegen).
    Nog beter is tegenwoordig de wielrennersbaan die er naast ligt. Alleen mag je daar officieel niet op rijden, maarja er mag wel meer niet.

    En als het regent en ik wil toch per sé rijden dan rij ik in het weekend in de ondergrondse parkeergarage van het Mecuré Hotel in Nieuwegein. Dat is perfect mooi glad beton en in het weekend staan er geen auto's. Het hotel heeft onder het gebouw zelf 2 parkeerdekken. De ene kan je zien vanaf de weg (zeg maar de begane grond) maar die is gemaakt van klinkers. Maar daaronder zit nog z'n parkeerdek de grond dus van mooi glad beton is. Je kan er komen via de achterkant van het gebouw.

    Mocht er iemand een keer willen rijden laat het dan maar weten, zou wel leuk zijn om een keer samen te rijden.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 apr 2009
  3. mkabel

    mkabel

    Lid geworden:
    1 sep 2008
    Berichten:
    597
    Locatie:
    nieuwegein
    we gaan aankomende zondag weer rijden. teminste ik niet, me wagen staat stil en heb geen gedult om hem af te stellen. neem hem wel mee maja meer info wat later
     
  4. GT4Ever

    GT4Ever Guest

    Ik weet nog niet zeker of ik aankomende zondag kan. Maar mocht ik de tijd hebben dan kom ik wel :D
    Alleen ben ik mijn auto nog aan het inrijden/afstellen (heb net een nieuwe motor). En ik ontdekte gisteren een rare storing, waarschijnlijk iets verkeerd met mijn ontvanger.
     
  5. Duccan

    Duccan Guest

    Zondag zal ik er ook zijn. :D
    Iemand nog ideeën voor een locatie?
     
  6. mkabel

    mkabel

    Lid geworden:
    1 sep 2008
    Berichten:
    597
    Locatie:
    nieuwegein
    niemand een idee? de plek waar wij rjden heeft namelijk geen onroad plaats voor als er wel onroad mensen willen komen zouden we dus een andere plek moeten zoeken
     
  7. stefan12

    stefan12

    Lid geworden:
    5 nov 2008
    Berichten:
    450
    Locatie:
    nieuwegein zuid
    bij de viaanse put die pakeer plaats
     
  8. GT4Ever

    GT4Ever Guest

    Je bedoelt die naast de lekbrug (A2) ? Zou niet weten welke anders, maar het is ook zo lullig als ik langs wil komen en op de verkeerde plek ben :p

    Morgen (zaterdag) ga ik een tijdje rijden bij de skipieste in Nieuwegein. Moet nog een beetje inrijden :D
     
  9. hedibi

    hedibi

    Lid geworden:
    4 jun 2004
    Berichten:
    1.228
    Locatie:
    Vleuten Hormann HT3 Futaba 4pk
  10. mkabel

    mkabel

    Lid geworden:
    1 sep 2008
    Berichten:
    597
    Locatie:
    nieuwegein
    wordt er nog ergens gereden? ik heb geen vervoer helaas dus ik kan niet komen rijden kan wel komen kijken
     
  11. GT4Ever

    GT4Ever Guest

    Ben net even wezen rijden op de parkeerplaats van het meertje in Vianen naast de lekbrug(A2). Maar er waren geen anderen dus na 2 uur ben ik ook maar gestopt, ben nu net weer thuis.
     
  12. stefan12

    stefan12

    Lid geworden:
    5 nov 2008
    Berichten:
    450
    Locatie:
    nieuwegein zuid
    ja maar ik rijd niet ik ga daar mn 1e vaart maken
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2009
  13. mkabel

    mkabel

    Lid geworden:
    1 sep 2008
    Berichten:
    597
    Locatie:
    nieuwegein
    nu ook geïnteresseerd in vliegers en vaarders omgeving nieuwegein gezocht.

    dit omdat ik mijn hobby aan het uitbreiden ben naar boten en vliegtuigen.

    voor rijden kan je hier ook nog terecht enkel heb ik geen auto's meer.

    mvg marco
     
  14. mkabel

    mkabel

    Lid geworden:
    1 sep 2008
    Berichten:
    597
    Locatie:
    nieuwegein
    niemand?
     
  15. SkydiverD

    SkydiverD Guest

    Ik kom ook uit Nieuwegein, en we zijn afgelopen weekend wezen rijden onder de viaanse brug, we hebben daar met 3 off-road nitro's (REX-X) gereden. Het is een heel goed terrein daar. Hopelijk komen er meer mensen, zou leuk zijn....hoe meer mensen, hoe meer....AUTO'S!!!!!!!
     
  16. stefan12

    stefan12

    Lid geworden:
    5 nov 2008
    Berichten:
    450
    Locatie:
    nieuwegein zuid
    waneer is de volgende keer dat je gaat rijden
     

Deel Deze Pagina