vaarders/vliegers/rijders omgeving nieuwegein

ik heb geen auto nog ik wil er wel een aleen alles is zo duur en ik ben pas 12 en ik kan nog niet eens krantenwijk lope

wanneer wordt je 13 stefan?
kreeg zojuist een foldertje in de brievenbus waarop stond dat ze bezorgers zochten voor weekkrant de molenkruier.
bezorging elke woensdag en kranten worden thuis afgeleverd
mooie job voor als je 13 wordt

je zou thuiswerk kunnen doen. dit is meestal sleutelhangers in elkaar zetten of iets dergelijks.

als je moeder bijvoorbeeld daarvoor inschrijft dan krijg je die spullen thuis om dat te maken
zodra je klaar bent geef je dat door aan die mensen dan komen ze het ophalen en krijg je je geld.

aangezien je dit dan op je moeders naam doet krijgt je moeder in dit geval het geld die het vervolgens weer aan jou moet geven dan.

is een maniertje om aan werk te komen:p

verder bied duccan een hele mooie onroad auto aan voor maar 100 euro!!! en is helemaal compleet zelfs met brandstoff erbij

Laatst bewerkt:
wanneer wordt je 13 stefan?
kreeg zojuist een foldertje in de brievenbus waarop stond dat ze bezorgers zochten voor weekkrant de molenkruier.
bezorging elke woensdag en kranten worden thuis afgeleverd
mooie job voor als je 13 wordt

je zou thuiswerk kunnen doen. dit is meestal sleutelhangers in elkaar zetten of iets dergelijks.

als je moeder bijvoorbeeld daarvoor inschrijft dan krijg je die spullen thuis om dat te maken
zodra je klaar bent geef je dat door aan die mensen dan komen ze het ophalen en krijg je je geld.

aangezien je dit dan op je moeders naam doet krijgt je moeder in dit geval het geld die het vervolgens weer aan jou moet geven dan.

is een maniertje om aan werk te komen:p

verder bied duccan een hele mooie onroad auto aan voor maar 100 euro!!! en is helemaal compleet zelfs met brandstoff erbij
ja dat gaat lang duren ik word op 25 oktober pas jarig ik zal dus wat anders moeten verzinnen
:rolleyes:

Google er op los: GS Vision Sport.
Snaaraangedreven wedstrijd auto.
Ik had hem ook al 2e hands gekocht vandaar de prijs.

Maar maakt toch niet meer uit. Hij is al verkocht.

stefan benje nog opzoek naar een auto?

ik ga die van mij binnenkort in de verkoop doen voor een hele leuke prijs, omdat ik ga overstappen op bigscale ik houd je op de hoogte als je dat wilt

250 en je mag hem komen ophalen.
Totale nieuwprijs gaat over de 500 euro..

Ziet er nog als nieuw uit...

Met zo'n lage budget moet je maar eens over nadenken of dit wel een hobby voor jouw is.
Deze hobby kost geld. Veel geld..

Back