vaarders/vliegers/rijders omgeving nieuwegein

hey duccan
hoe is het met je auto op dit moment? probleempje van afgelopen keer al opgelost? dat met je diff dat niet zo goed meer functioneerde?

Drive shaft was gebroken. Maar gelukkig had ik er nog 2 van op voorraad.
Dus probleem opgelost. :D

oh dat is wel gek want je had er die dag geen gekke dingen mee gedaan, of het moet gebeurt zijn door de mega snelle jumps over die mega heuvel.
kan niet wachten heb bijna nieuw werk gevonden en dan komt mijn baja er eindelijk:D

deze zomer heb ik er zowieso een staan.

ook bestel ik a.s donderdag even een neiuwe onewaylager zodat ik men waggel weer kan starten en zodoende dus ook weer kan rijden.

vlieg je nog af en toe? ik wil namelijk wel een keertje met je mee kijken hoe je dat doet enzo.
hoor het wel gr marco

Misschien ben jij op DIT forum wel de enige zonder auto, maar je ben pas 12 jaar en je heb niet het inkomen om deze hobby volluit mee te draaien, dus heb geduld en neem als je 13 ben een krantenwijk. Misschien is het maar goed dat je dat inkomen nog niet heb want deze hobby kost je bakken met geld;)

jongens ik heb waarschijnlijk een van de betere plekken hier in de buurt gevonden, het ligt ook goed gelegen voor de mensen vanuit houten. zal een deze dagen eens een foto posten gemaakt met google earth.

Ik ben benieuwd, is inderdaad fijn als het vanuit Houten ook goed bereikbaar is. Als het weer wat beter weer word kom ik ook een keer rijden met mn tank, de Hn X1 crt Truggy:D

nou mijn nieuwe trekstart lager is onderweg hierheen vanuit de UK.
dus binnenkort wil ik wel weer eens gaan rijden mensen.

en even over die plek die goed lag voor houten en nieuwegein, die is er nietmeer luchtfoto's van google earth blijken al 4 jaar oud te zijn..

Park oudegein heeft naast jacks grillhouse toch nog steeds die (bmx) baan ?
Of is dat niks ?

AH, ik zie dat er meerdere mensen met een dx3.0 zijn. dat komt goed uit want ik snap niet zo veel van de mijne als iemand mij er binnenkort wegwijs mee zou willen maken zou ik dat erg op prijs stellen.

verder hebben we nog geen datum staan en nog geen plek waar we gaan meeten.

iemand ideeen?

ik heb een mobiele schans voor alle auto's tot en met schaal 1/8, die kan ik meenemen.
ook heb ik nog genoeg tentharingen en genoeg meters rood/wit-lint om een leuke baan mee uit te zetten.

het wordt wel een offroad meeting denk ik?
graag even jullie visie hierop.

gr marco

Ja fun doe eens een meeting in de buurt.
Eens kijken of het wat wordt ipv alleen maar roepen.
Kom anders eens op raco2000.nl kijken en helpen dan heb je van de zomer een baan om een meeting te houden.
als er eeen meeting in debuurt komt is het altijd leuk, Als er ook met bigscale gereden kan worden.
We wachten in spanning af .

ik zit er zelf sterk aan te denken een plan neer te laten leggen bij de gemeente door men advocaat. hier in de omgeving zijn namelijk erg veel blootliggende stukken terein wat (nog) geen bestemming heeft en uit de buurt van bewoondewereld is.
ik heb het dan over een officiele vereniging/club.

(uiteraard zit dit nu alleen in me hoofd en is nog verder helemaal niet over nagedacht. en is dus ook helemaal niet zeker of ik wel een vereniging/club wil gaan oprichten moet dit alles nog eens een 3e en 4e keer bekijken samen met de advocaat.)

ene die meeting komt er wel maar denk pas tegen mei.
dit omdat het dan al een stuk beter weer is waardoor en zeker meer animo is voor een meeting in midden-nederland

geeft toch niet stefan? de meeting die staat toch nog niet vast en moet eerst vanalles bekeken worden. ik zit te wachten op duccan zodat we een beetje kunnen gaan plannen enzo, hij is enkel op vakantie denk ik of heeft het druk met school hij is namelijk al 6 dagen hier niet gesignaleerd:p

Back