Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Beste Maarten,
Bedankt voor je info. We zijn in januari begonnen met de verkoop van Vapextech batterijen.
We zullen binnenkort de specificaties op onze website zetten.
Hierbij alvast de gegevens van de 2300mAh Ni-MH AA batterijen die van de 3000SC moet ik nog van de fabriek ontvangen.
Ik mail deze zodra de informatie binnen is.
Het beste is om ze zelf te testen, geef even aan wat je wilt testen dan stel ik deze ter beschikking.
Op dit moment heb ik 2400mAh Ni-MH AA, 2300mAh Ni-MH AA en 800mAh AAA op voorraad.
De rest komt eind februari binnen.
Je mag de informatie op www.modelbouwforum.nl plaatsen.
Als bijlage foto's van batterijen voor de modelbouw die nog gaan komen.
Vriendelijke groet,
Jan-Willem Nieuwland
----- Original Message -----
From: Maarten Jacobs
To: info@vapextech.nl
Sent: Saturday, February 12, 2005 3:52 PM
Subject: Informatie over batterijen
Geachte Lezer,
Het oog van de modelbouwer is op uw site gevallen.
Wij als modelbouwer missen alleen enige informatie over de batterijen.
Met name het batterijen pakket die bedoeld is voor de modelbouw, de 8VTE3000SC .
De informatie die wij missen en voor onze hobby cruciaal is om te weten zijn deze punten:
- Wat zijn de ontlaat karakteristieken van deze cel, vermeldt samen met een grafiek.
- Wat is zijn maximale laadstroom. (Meestal 1C maar dat kan variëren dus vandaar)
- Met welk ampérage mogen ze maximaal ontladen worden. Voor de modelbouw wordt het pas echt interessant als ze 30+ Ah aankunnen.
- Gewicht van de cellen.
Deze informatie zou ik graag van u willen krijgen. Met name van de 8VTE3000SC.
Van de Andere batterijen zou ik ook graag enige extra informatie willen.
Verder zou ik van u willen weten of u het goed vind de informatie die ik van u krijg op een modelbouwforum (www.modelbouwforum.nl) zou mogen zetten.
Alvast bedankt Maarten.
in sommige zenders kunnen alleen maar penlites hoor :wink: zoals de ff9 , skysport ff7 ff6 :lol:jonathan zei:Die 8VTE3000SC (3000mAh 7.2V) kost € 17,50, terwijl je voor € 23.90 bij Hopf ook GP3300SCH's P&M hebt. :roll:
De AA cellen zou ik verder nooit in een zender of ontvanger gebruiken. Hoeveel bespaar je nou echt dan? Paar euro's? En is dit het mogelijke risico waard? :nooo:
Gerard_nl zei:dat zijn van die cellen van 2400 mah, waar 600 mah ingaat, en de rest warmte, net als die kwaliteitscellen van de aldi.
goedkoop = duurkoop, riskeer jij maar lekker je modellen :wink:
Dus ook penlites van Sanyo of GP.pizaboer zei:in sommige zenders kunnen alleen maar penlites hoor :wink: zoals de ff9 , skysport ff7 ff6 :lol: