X
Xearo
Guest
zijn die 2300cellen voldoende om een accupakketje te maken voor een hpi micro met standaard motor?
en hoe hard mag ik ze laden?
en hoe hard mag ik ze laden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Voor gewone doeleinde zullen de cellen goed voldoen. Maar als je er 40-50 ampére doorheen jaagt vertrouw ik Sanyo's Of GP's een stuk meer.
Zo krijg je dan bij het gebruik van die "mindere kwaliteit" cellen regelmatig te horen van waarom is mijn model langzamer dan die anderen met "dezelfde" setup.
Ik heb de 2300 en 2400 al getest. Uitgebreide testpost komt nog, maar ik kan zeggen dat ze doen wat ze zeggen dat ze kunnen dus tot nu toe positief
bij mij werken de accu's goed
kan er ontzettend lang mee rijden dus aan die 3000mAh kom ik wel
nu toch een minder goed bericht over de accu's
ik reed vanmiddag hier gewoon een beetje door de straat denk iets van 10 min, ik loop weer naar binnen en merk dat mijn accu ontzettend heet was, en bovendien zit er nu ook een grote scheur in de accu. de rest van mij elektronica was als normaal.
ik heb de 2300 en 2400 getest volgens de specificaties (3C onladen, 1C laden) bij het laden worden ze handwarm, bij het ontladen worden ze ook handwarm. En het voltage valt nooit onder de 1 volt, bijhalve als ze bijna leeg zijn.
wat ik wel weet is dat ik zelf ook de batt van Vapextech aan het testen ben en ik er niet meer dan 2671 mAh in een 2500mAh krijg met mijn Robbe Reflexlader. Dan slaat de lader netjes af.
k krijg in ipv van dat gescheurde accu pack een niewe van vapextech maar dan een 3300 ipv een 3000, dat vind ik toch wel goede service
Ik kan wel alvast zeggen dat de 3000tjes het opgegeven amperage van 30 ampere aankunnen. Ze worden wel warm/heet (55-60 graden), dit is dan wel na een belasting van 3 minuten.
dit zijn mooie accu's om mee te beginnen maar sinds ik GP 3300 heb gekocht wil ik niet meer anders omdat daar gewoon veel meer power in zit.