Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb beide VBAR 5.3 en 3Gx 2.1 beide zijn goed en beide zijn makkelijk in te stellen, Vbar is idd iets strakker maar 3Gx geeft me een meer verbonden gevoel met de heli. Vbar geeft zo'n "elektrisch" gevoel.
Beide zijn echter prima en vliegen super, het enige wat echt een drama is van de Vbar voor de nitro vlieger is de governor functie, daar heb ik dagen inzitten en het heeft nooit gewerkt.
3Gx nitro gov is 30 sec werk, dit kan gewoon niet makkelijker.
Ik heb laatst ook de 3g eraf gegooit, en de vbar erop gezet bij de 600 nitro
alle instellingen standaard en volgens het boekje
in 1 keer strak!
Gevoel vind ik persoonlijk wat directer dan bij de 3g, maar dat is ook maar net wat je wilt...
Nu eerst eens een beetje tijd erop gaan zetten, en langzamerhand alles naar mijn hand zetten
Die geeft je wellicht een bepaalde frequentie maar als je:ik wil eigenlijk ook naar de pro, voornamelijk vanwege de trillingsmeter..
De msh brain heeft dat ook zo en voor het testen van instellingen vind ik het dat erg handig. Ik weet niet of er bepaalde 'presets' zijn maar daar kan je dan wel mee vergelijken. Zo heb ik de instellingen wat tussen 'sport' en '3d' staan aangezien het een te rustig was en het ander te nerveus maar het geeft een goede indicatie wat je dan moet bijstellen.[...]Op m'n DX7S kan ik dan 3 bankjes instellen met verschillende settings waarmee ik wil gaan spelen. Zo kan ik thuis een paar dingen op voorhand instellen en moet ik m'n laptop niet uithalen voor die dingen te testen.[..]
Ja, je kunt 4 banks (presets) programmeren in de vbar. Met een switch op je zender, kun je dan schakelen tussen de banks. Mijn beste switch heeft maar 3 standen, dus zal ik maar van 3 banks gebruik kunnen maken. Maar das geen rampDe msh brain heeft dat ook zo en voor het testen van instellingen vind ik het dat erg handig. Ik weet niet of er bepaalde 'presets' zijn maar daar kan je dan wel mee vergelijken. Zo heb ik de instellingen wat tussen 'sport' en '3d' staan aangezien het een te rustig was en het ander te nerveus maar het geeft een goede indicatie wat je dan moet bijstellen.
ik moet blijkbaar even gaan zoeken en mezelf verdiepen op het begrip cyclic ring...
af en toe tijdens een flip slaat de motor bijna compleet dood...
en de motor is het probleem niet, het lijkt wel alsof de vbar 100x actiever probeert de heli op de rit te houden, waardoor de bladen in het ergste geval de uiterste pitchstanden kunnen halen..
en dat is 21 graden...
en das teveel denk ik zo..