Verbannen: wat is dat?

Zijn we allemaal uitgebouwd ofzo?
Met al dat ARF spul van tegenwoordig is de bouwtijd tegenwoordig dramatisch kort.
Van het vliegen ben ik langzaam aan het overstappen op de houtjes plak bootjes business, waarbij langzaam op dit moment erug langzaam gaat.
Voordat ik daarmee kan beginnen.

Nee hoor, je bent nog niet "uitgebouwd". Een besmetting met het modelbouwvirus is zeer ernstig en levenslang. Het is nu alleen wachten op het moment dat het virus weer de kop op steekt. Dat je nog steeds op het forum aanwezig bent is het beste bewijs dat het virus nog bij je sluimert.

Laatst bewerkt:
Ik vermaak mij ook nog steeds prima met bouwen :)

Foto12.jpg

Twee 90mm Wemotec edf's (ca 75 N) gaan proberen deze Avro Vulcan een waardig vliegbeeld te geven.
2,10 m spanwijdte, verwacht vlieggewicht ca 10 kg.

En waarom weten wij niet hoe dat fraais tot stand is gekomen? :D ;)
Ja... ik vind dat toch eigenlijk ook wel behoorlijk sneaky van Erwin.... naderend aan het onfatsoenlijke, om ons dat moois te onthouden...

Kunnen we die vale ouwe niet een soort van "omgekeerde ban" geven, iets van dattie verplicht is om te posten of zoiets? Want dit kan natuurlijk niet, gaat alle perken te buiten, valt bijna onder het door Roel genoemde asociale of hufterige gedrag, om daar NIET een bouwdraadje van te hebben.....

Je bedoeld een verplicht opstel over Vulcan bombers?
Overigens interessante materie 1:1... ging bepaald niet over 1 nacht ijs.

Back