RCEFlyer
In Memoriam
Hee Wilco,
dat is een mooie pakketje
Heb je mooi gemaakt zeg, ook goed dat je een en ander via MS Office laat lopen, makkelijk met genereren van mailings, rekeningen, aanmaningen, etc.
Mag ik zo vrij zijn een paar opties aan te dragen ?
- bedragen contributie beinvloedbaar maken ?
- misschien een klein budgetteer / kasboek pakketje er aan hangen ? (een en ander is immers sterk verweven met ledenadministratie)
- declareermogelijkheid inbouwen (voor leden / bestuur die werk doen binnen de club)
- via webbased omgeving benaderbaar maken ?
- opmaak voor nieuwsbrief implementeren ?
Anuway, zo zijn er natuurlijk nog tal van zaken te bedenken. Ik vind het er erg goed uit zien
Daar komt bij dat als ik naar de structuur kijk, ik de indruk krijg dat je er al behoorlijk goe dover nagedacht hebt.
Grtz,
Menno
dat is een mooie pakketje

Heb je mooi gemaakt zeg, ook goed dat je een en ander via MS Office laat lopen, makkelijk met genereren van mailings, rekeningen, aanmaningen, etc.
Mag ik zo vrij zijn een paar opties aan te dragen ?
- bedragen contributie beinvloedbaar maken ?
- misschien een klein budgetteer / kasboek pakketje er aan hangen ? (een en ander is immers sterk verweven met ledenadministratie)
- declareermogelijkheid inbouwen (voor leden / bestuur die werk doen binnen de club)
- via webbased omgeving benaderbaar maken ?
- opmaak voor nieuwsbrief implementeren ?
Anuway, zo zijn er natuurlijk nog tal van zaken te bedenken. Ik vind het er erg goed uit zien

Grtz,
Menno