Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Vraagje:
Hoe kan ik het beste marifoon antenne's maken? Ik heb iets gelezen over topjes van vishengels oid?
Hoi MArk,
Die maak ik gewoon van staafje staal. Maar bij een dergelijk schaal zal messing dik genoeg zijn om stevig te zijn. IK denk dat het wel 2mm dik mag zijn of is dat te dik?
Luc
Hey Luc,
2 mm is nog wel aan de dikke kant denk ik.
Waar ik dan bang voor ben is dat ze dan heel snel van de mast afbreken.
Ik wil ze ongeveer 10 cm lang houden, dus dan kom ik meer in de richting van 1 mm ofzo.
acrylaat is in de glashandel in allerlei kleuren te krijgen, van grijs tot bruin, licht en donker.
ik weet niet of zij adressen hebben, maar ze hebben iig kleine maten acrylaat. misschien dat ze ook in andere kleuren kunnen bestellen of je verder helpen (ik zoek nog verder, kan de leverancier van m`n pa van vroeger ff niet vinden... )
CabFabLab
je kan ook gewoon doorzichtig,kleurloos acrylaat kopen en daar dan "smoke" kleur opspuiten
een bekend r/c auto constructeur uit Japan verkoopt deze busjes ,kosten een vijftal euro en zijn bijna in elke modelbouwwinkel te koop
je verkrijgt dan een egaal verdonkerde ruit ,de "donkerte" kan je zelf bepalen door meer of minder verf erop te spuiten
mvg
Ben
wat zijn die 1ste en 2de foto van deze reeks, kan het ff niet plaatsen... bolders zien er netjes uit![]()
Ook ben ik aan het hobbyen geweest aan een klein ankerliertje.