Even een reactie, niet negatief bedoeld en heeft niets te maken of ik wel of geen Verkerk Volvo cabine heb gekocht.
Aan elk merk/fabrikant van modelauto's mankeert wel iets, het is nooit 100% volmaakt.
Verkerk heeft de Volvo te mooi willen maken en alles in te veel losse onderdelen gemaakt, wat naar mijn inziens niet noodzakelijk is, om toch een mooie detaillering te verkrijgen. (beginnersfout noemen ze dit)
Het spuiten word echt een probleem met een vast interieur.
Maar het moet toch niet zo moeilijk zijn om de cabine zo aan te passen dat het interieur wel apart gemonteerd kan worden.
(dit zou tenminste voor mij geen probleem zijn)
Ik maak in al mijn modellen de interieurs zelf, die uitneembaar zijn, die bouw ik er pas in als alles is gespoten is, ook het interieur.
P.S.
Ik geen Verkerk cabine gekocht, niet omdat ik hem niet mooi vind, want de cabine ziet er best goed uit, maar het is helaas niet in mijn schaal.
Wat het chassis betreft : Dit is voor mij niet belangrijk, ik bouw alle chassis zelf van messing.
Misschien later een keertje een Verkerk Volvo cabine 2e hands kopen voor weinig en verzagen naar de maat 1:14.8 (wedico maat)
Wat ik oprecht hoop dat de lijm die gebruikt moet worden, na het spuiten van de cabine niet lijkt op het proces van Italeri of Revell, want dan is het niets best, want die vallen allemaal na 5 tot 10 jaar uit elkaar, omdat de lijm verstaffelt.
Iedereen die een Verkerk Volvo heeft gekocht : SUCCES met het bouwen, we zien de bouwverslagen met belangstelling tegemoet, maar er iets moois van !!!