Vermeld hier je Depron leverancier...

@sanka

Bij Gemar parket in Helmond (NIET in eindhoven) kun je depron krijgen in 3mm en 6mm.
ze zeggen dat ze het altijd op vooraad hebben!

Dieter Veraghtert zei:
weet iemand waar je depron kan vinde in de regio turnhout ben al bij gamma en brico geweest maar ze wieste niet eens wat het was :help:

je moet eens even langs een lokale parket handelaar lopen,
die heeft ze warschijnlijk wel.
en als ze depron niet kennen moet je achter piepschuim vragen :wink:

@Remie

Bij Gemar parket in Helmond ..

Is dat wit of zwart, want zwarte kan ik hier in Uden aankomen.
2,25 euro voor 3 dik, en 3,25 euro voor 6 dik.

het depron is gewoon wit van kleur.
wat het precies kost weet ik niet meer, ik meen 3,40 voor 3mm van 1bij1 meter.

Bij vascomodelbouw hebben ze het besteld ( wegens veel aanvraag)
Tis over 3 weken beschikbaar aldus de verkoopster
Prijzen zijn nog niet bekend hopelijk niet al te duur
Het is wel per m² :lol:

Grtz Mitch

Voor de depron-zoekenden in de regio Arnhem-Nijmegen: via vloerenvoordelig.nl kun je mooie witte 1x1m platen kopen van 3 en 6 mm voor iets meer dan een eurootje per plaat. Het staat bij de ondervloeren als polypron.
Ze bestellen het per plaat en binnen een week kun je het ophalen in Huissen bij Janssen totaal projekten. Is geen winkel dus wel ff een afspraak maken voor het ophalen.

Groet, Guido

wie levert dit spul in regio Twente behalve ATH in Almelo?
misschien een lijst per regio zou handig zijn... dan moet je niet de hele draad door lezen voordat je iets vind....

ik heb net in nunspeet zwart depron gehaald bij bruijnes woonstoffering(doet voornamelijk vloeren) het zijn platen van 120 x 80 cm.
er is zowel 3 als 6 mm verkrijgbaar allebijde diktes kosten 3 euro

Vandaag me helemaal suf gebelt en gekomen tot de volgende conclusie:

depron is een geweldig materiaal en vloerleggers werken er heen graag mee, makkelijk verwerken. Alleen maar lof gehoord over depron. Echter heeft niemand dat spul op vooraad hier in het westen van het land. Opslag is duur hier en bijna geen zaak heeft een grote tuin met superschuur waar opslag geen drol kost (zoals in het oosten van het land waar het absoluut geen probleem is om te halen zo te horen)

Depron word strikt geleverd per pakket. Gevolg is dat de leggers over gegaan zijn op leveringvriendelijker materiaal.

Toch nog een paar zaken gevonden voor mensen in ZH

donkergrijze depron per pakket van 20 (6mm) voor EUR 60 euro (3 per plaat) en pakket van 40 (3mm) voor EUR 84 (2,10 per plaat). Alleen per bestelling bij atlas parket in denhaag.

Wateringen Hornbach. Ondanks de negatieve berichten blijken ze toch selitac te leveren. Soort lichtgroenig materiaal wat "geribbeld" is aan 1 kant. Leverbaar per 5m2 voor EUR12,50 in formaat 80x62,5 per plaat 5mm dik OF een rol van 2mm selitac van 1mx15m voor 15 eurie. Helaas klinkt het "geribbeld" niet zo lekker in de oren

Europa parket. Was falliet gegaan en de doorstart had geen depron meer. Nou mooi wel dus en meerdere modelbouwers hebben ze alweer gevonden, want die aardige meneer wist me met plezier te vertellen dat hij witte depron had 3 en 6 mm voor vliegtuigjes. En dat alleen maar omdat ik vroeg naar enkele platen :) Kosten: 3mm EUR2 per plaat 6mm EUR3 per plaat (ps tis niet echt zuidholland, maar ach :) ) Ow de verkoper smeekte mij om dit hier te plaatsen (was het toch al van plan :) ), hoe meer ze verkopen daar hoe makkelijker het blijft om in voorraad te houden.

Alpon Dordrecht verkoopt witte depron tegen woekerprijzen van 5,85 per plaat van 6mm. Als je er in de buurt woont en je geen zin hebt om ver te reizen is het misschien een optie. 3mm voor EUR2,95

En dan de echt spotgoedkope:
Vloervoordelig.nl : EUR 1,60 voor 6mm. Helaas arnhem, moet ik toch maar eens weer naar vrienden gaan die in duiven wonen

Laminaattekoop.nl: 3mm EUR1,02. Verkoopt geen 6mm. Heeft reeds een stapeltje modelbouwers in zijn klantenbestand die eigenlijk alleen bouwen met 3mm (grrrrr, ga met 6mm werken damen en heren). Locatie: Niewerkerk aan den ijssel.

Mijn keuze gaat op dit moment naar laminaattekoop.nl Heb al gebelt en geinformeerd. Ik ga maar 6 plaatjes bestellen voor mijn j3 cub trainer en lijm wel 2 platen opelkaar. Ietsje meer gewicht overall, maar het stelt mij wel in staat het model ietsje steviger te bouwen door te kruislappen en de vleugel word wel iets sterker door de lamineer techniek. Althans de vorm blijft makkelijker behouden :) edit: misschien is het handiger om 10 plaatjes te bestellen, heb ik lekker wat materiaal om mee te spelen :) en om het nou te laten voor die prijs ....

Ben benieuwd hoeveel verzendkosten erbij komen voor die 10 plaatjes....

Peter

Pjotrrr zei:
Ben benieuwd hoeveel verzendkosten erbij komen voor die 10 plaatjes....

Peter

Euhmmmm ongeveer, precies (en let op dit heb ik zeeeeeer nauwkeurig uitgerekend) kom het om en nabij de 0 euro.

Lang leve het studentenleven en de OV jaarkaart 8) Nieuwerkerk aan den ijssel is ongeveer een uurtje verwijderd vanaf mijn huisje in denhaag. Ik heb maandag niks te doen, dus ga ik het ophalen :D Oke, als ik mijn originele uurloon in rekening breng ben ik veel te veel kwijt :roll:

Woohooooo.... Net de klushaan aan de telefoon gehad. Hij was bij z'n leverancier en hij kon ook 6mm depron krijgen of ik eventueel mijn bestelling wilde aanpassen.

Tuuuuuuurlijk wilde ik dat. EUR 1,80 voor 6mm witte depron. Ik denk ik vermeld het maar eventjes. Hij gaat het vanaf nu ook opnemen in z'n assortiment. Ik ben happy :lol: Enige nadeel is dat ik strakkies wel MOET gaan bouwen, want heb strak depron te veel :roll:, ach ik kan in ieder geval wat tests uitvoeren met depron, heb genoeg "verklooi" materiaal nu 8)

Heb net naar home flyer gebeld, daar hebben ze depron van graupner:

3mm 30 x 80 - 5 platen 11,90 €
6mm 30 x 80 - 5 platen 13,90 €

Lijken me kleine platen en duur, of niet? Iemand toevallig de afmetingen ven prijzen bij albatros-muizen?

Ik heb in wijchen een zaak met 3mm depron wit 2,50 m2
en in oss zit een zaak 3,50 voor 6 mm m2 zwart.
Ik weet de namen niet maar kan die mits genoodzaakt zo opzoeken.

Elke modelbouw leverancier welke Graupner in zijn assortiment heeft kan depron van Graupner leveren.

Kijk maar op www.graupner.de bij zoekfunctie depron opgeven.

Ik zie dat er op het ogenblik (16/02/2006) bij graupner niet veel
op voorraad is. Maar dat komt vanzelf weer.

(het meeste ligt nu bij mij op de plank (alle beschikbare kleuren))

Rob Keij

Back