Vermeld hier je Depron leverancier...

Ik check net op de website van Quartel. Als je zoekt op "Depron" betaal je €15,95 voor een plaat van 900 x 400 x 0,3/0,6 etc. Mag je wel de kleur bepalen, maar tegen welke prijs?

:oops: Ik lees net een aantal pagina's terug dat het per 5 platen geleverd wordt. Maarja, wel vaag en met die afmetingen kun je niet veel beginnen.

hej die platen depron bij quartel verkopen ze volgens mij als volgt:
3mm 90x40 CM is 2 euro/6mm 90x40 is ik gok op 3,50

volgens mij erg duur dus ik koop het daar niet meer en ik kon kiezen uit de kleur wit en blauw.

dit was de quartel te hoogvliet.

ik heb ook gezocht naar depron/dupron...

heel amsterdam doorgereden -->> nix of "dat gebruiken we niet meer"
Dan naar Baarn waar ze t zouden hebben --->> nee daar kunnen we niet meer aan komen...

Resultaat: 10 euro benzinegeld verreden + 4 uur bezig geweest.... en nog geen platen om mee te bouwen..

Wie o Wie kan mij in Amstelveen of in het oosten des lands (Zwolle rechtsaf 40 km -> Hardenberg) een leverancier wijzen....

Ik zoek ook nog platen depron 6mm wit,
heb al de klushaan en drayer gebeld maar die hebben niks op voorraad...
weet iemand nog een adres hier in de buurt van zoetermeer/gouda...?

bedankt

dat is juist hetgene wat ik zoek... witte platen dus... maar bedankt i.i.g.

http://www.rc.jepe.biz (Amsterdam) heeft meestal wel wat 3 en 6mm wit depron, staat echter niet op website omdat het alleen opgehaald kan worden.
Dus even bellen naar het telefoonnummer op de website...

@redbrainz:
Het is handig om even je woonplaats en vliegclub in je profiel te zetten,dan weten wij ook wat ver weg is voor jou ;)

Pjotrrr zei:
@redbrainz:
Het is handig om even je woonplaats en vliegclub in je profiel te zetten,dan weten wij ook wat ver weg is voor jou ;)

done! een vliegclub heb ik nog niet gevonden omdat ik er een poosje tussenuit ben geweest (verhuizen en dan weer terugverhuizen en weer ergens anders heen)
Woon dus in Amstelveen op kamers en zit wekkenden meestal bij (schoon)ouders in Hardenberg vandaar.
Bouwde altijd alles met balsa maar dat dupron/depron spul moet als ik iedereen hier mag geloven mooi spul zijn dus wilde ik dat gaan gebruiken voor mn nieuwe projecten

ik weet niet of dit al eens genoemd is .....

ik heb vandaag gewoon depron kunnen halen bij GEMAR parket in helmond (engelseweg 198). hun hebben dit gewoon op flinke voorraad in 3 en 6 mm.

Ik denk dat dit soort handels in veelvuldigheid verdeeld zijn over het land.

Prijs € 3,0 voor een 1 x 1 mtr plaat

robert

Gisteren Depron gekocht bij Europa parket en Barneveld.

Even gebeld en ze wisten al meteen waar ik het voor nodig had toen ik vertelde dat ik het niet voor een vloer nodig had.
Dus ik was niet de eerste die daar naar Depron vroeg.
Was wel grappig.

kosten 3,50 per plaat van 1 bij 1 meter in het wit en 6 mm.

Ik heb er meteen 3 meegenomen nu kan ik lekker vooruit en wel een schockie of 5 snijden hieruit.

Grt RC-Bobbert

Bobbert zei:
Even gebeld en ze wisten al meteen waar ik het voor nodig had toen ik vertelde dat ik het niet voor een vloer nodig had.

Ja ik belde ook naar 2 zaken en die zeiden gelijk... "zeker voor modelvliegen..." :lol:

Tja ik betaalde 2,95 voor een plaat van 40 x 90 cm bij Bosman in Doesburg modelbouw.

En bij Hobma modelbouw in Elst hebben ze volgens mij Depron met een gouden randje.
Daar vragen ze 15,95 voor een plaat.

Ik heb nu mooi een adresje in de buurt en ga het gewoon bij Europa parket halen.
Ze hebben het ook altijd op voorraad vertelde ze me.

Back