Vermeld hier je Depron leverancier...

@Pjotrrr, bedankt voor de info, de plaaten 1000x700 zijn inderdaad wat stijven dan de "Polypron" platen 1000x1000.

M.v.g.

Robbie

In de eerste week van 2007 krijg Ik 100 m² orginaal Depron aangeleverd.
Maat 1250 x 800 mm 3 of 6 mm dik

Uit een plaat krijg je makkelijk 2 shockys

6d43e1871b44bc002807fecmm1.jpg

Als iemand wat nodig heeft en is in de buurt kan hij een pb sturen.

Mvg Johan

hallo

vandaag eens bij een hobbywinkel in gent(destelbergen)(Belgie) geweest en daar hebben ze(jammer genoeg) enkel kleine (70*50) platen van 10, 5 of 3mm dik, dit is wit schuim met karton aan beide zijden is dit het goede 'depron'??? of is dit te zwaar. er is ook nog een hobbywinkel in het centrum van gent die normaal gezien grotere platen heeft(info van een parketverkoper:D)
dus mijn vraag is dit het goede???

Nee, er mag geen karton op het "depron" zitten, te zwaar. :cry:

Orginal Depron heb je ook met een "Haftbrücke" om het beter te kunnen schilderen, dat is voor ons doel ook niet te gebruiken.

Mvg Johan

@Flyerke,

Welke winkel is dat in Gent? Ik ben er ook een beetje naar op zoek, en heb nog niets gevonden dat de goede kwaliteit is.

Thanks,

Luc

Hobby Select
Dendermondsesteenweg 241 b
9070 Destelbergen (Gent)
tel: 09 357 20 25
www.hobbyselect.be
dit was de winkel waar ze het met karton omgeven hadden, maar het is wrs hetzelfde als de winkel in gent(kan zen adres niet vinden maar het moet achter de inno in de veldstraat zijn aan het water) maar ik vraag me af of je er niet aan kan geraken via cismodels in heusden of bogaert modelbouw in ledeberg?

EDIT: http://www.schleiper.com , dit is de winkel in gent centrum maar als je bij categorieen en dan Maquettisme gaat kijken zie je dat het Schuimkarton - polyurethan - dikte 3mm - 70x100cm - wit geplastifieerd karton is en dus te zwaar:(

@flyerke: waar jij het over hebt is cappa/kappa, dit is een matteriaal wat veel gebruikt wordt om maquettes te maken (gebruik ik zelf ook voor mijn richting interieurarchitectuur) Dit is veel te zwaar om als depron door te gaan!

ik weet niet of het ier al gezegt geweest is en ik heb ook niet veel zin om het ganse draadje te doorzoeknen maar is er iemand die weet waar ik depron kan kopen in de buurt van kortrijk of ergens in West Vlaanderen?

Iemand een adresje in de omgeving van Tiel?

Ben de hele stad al rond geweest maar er is niemand die het heeft liggen.....zoals gewoonlijk hier in de stad :?

Ik heb eens wat parketzaken in de buurt afgebeld, en een parketlegger had nog wat platen op zolder liggen. 20 platen 3 mm depron van 1 m2, mocht ik meenemen voor 10 euro. Prima deal :P . Niet alle platen zijn helemaal mooi, maar ik kan voorlopig vooruit met experimenteren.

ff een ideetje (wie durft) alle woonplaatsen met de depron leverantier in het beginpost of een nieuw draadje.

want om nou een tig aantal pagina's door te worstelen op zoek naar een winkel :roll:

brengt me gelijk bij het volgende (hoezo eigenbelang), waar een winkel in de omgeving van Leidschendam/ Den Haag??

He pinty (buurman)

Voor hier kan je terrecht in Delft bij "Panjo Tapijt Woninginrichting" , waar die zit weet ik niet precies, je zou Sietse er voor een PB kunnen sturen.

pinty zei:
ff een ideetje (wie durft) alle woonplaatsen met de depron leverantier in het beginpost of een nieuw draadje.

want om nou een tig aantal pagina's door te worstelen op zoek naar een winkel :roll:

brengt me gelijk bij het volgende (hoezo eigenbelang), waar een winkel in de omgeving van Leidschendam/ Den Haag??

Het wordt inderdaad wel een beetje onoverzichtelijk zo he :wink:
Nou... dan offer ik me wel op vanavond :D

Groetjes, Jesse.

Back