Zo nu weer vakantie dus er gaat weer wat gewerkt worden. Updates volgen binnenkort.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Met zwart tissue denk ik dat het resultaat nogal slordig zal worden
Wielen en wielkappen gemaakt. Landingsgestel zit er wat voor de show in om de wieltjes op hun plaats te houden.Bekijk bijlage 339365
Wielen krijgen likje verf, wielkappen waaschijnlijk ook maar daar twijfel ik nog. Dit model ga ik gebruiken voor kit scale en daar is het verboden om je model helemaal te schilderen. Met zwart tissue denk ik dat het resultaat nogal slordig zal worden... nog een paar nachtjes over slapen.
hoog niveau met 1 van de kitscale jury leden die al jaren actief is (mijn vrouw)
Vleugels liggen ook al oo de bouwplank...Bekijk bijlage 339929
Voor diegenen die zich afvragen waarom ik er wat dingen rond heb gezet... mijn bouwplank krult lichtjes en ik wil scheve vleugels vermijden.
Normaal niet. Maar weet je, laatste in Nijmegen is ook maar zuur als je daarvoor twee uur gereden hebt... en daar zijn ze streng. (Ja, competitiegeest, vergeef het mij, ik ben nog jongBedoel je die paar minuscule plooitjes?
Meen je toch niet serieus hè . . .
jan.