de zoveelste reicarnatie.
ik had dus afgelopen week de quad weer eens vakkundig en grondig gesloopt.
probeerde wat te stunten, wat rolls en vrije vallen en dat soort gein, en dat liep dus zo af:
(tegenwoordig ook wel bekend als "een commandotje"
)
tijd om de quad weer te reïncarneren.
ik moet trouwens wel zeggen dat het frame zelf (X400/X525) echt wel heeeel erg stevig is, nog steeds is er niets aan het frame zelf kapot. verder wel zo een beetje alles, maar het frame niet)
deze keer de motoren iets dichterbij gezet, dat zou wat makkelijker moeten stunten.
een vers dekseltje over de electronica. en de electronica netjes in de quad verstopt.
een nieuwe as in een motor.
nieuwe arm
nieuwe verlichting
en zo nog wat meer..
en een avondje verder is de quad weer up and flying!
denk dat ik hem maar Phoenix ga noemen...
COG was fout, omdat de componenten nu op een andere plek zaten, maar ook dat is nu weer opgelost.
PIDs moeten wel weer aangepakt worden.. en de accu van mijn laptop houd het maar 20 minuten vol zonder 220... dus dat word weer 1X thuis gokken, daarna naar een vlieglocatie, indien nodig weer afstellen, proberen te vliegen, vloeken dat de accu van de laptop leeg is en weer naar huis om het een uurtje later weer opnieuw te doen..:help:
het houd je wel bezig zeg...
ik had dus afgelopen week de quad weer eens vakkundig en grondig gesloopt.

probeerde wat te stunten, wat rolls en vrije vallen en dat soort gein, en dat liep dus zo af:








tijd om de quad weer te reïncarneren.

ik moet trouwens wel zeggen dat het frame zelf (X400/X525) echt wel heeeel erg stevig is, nog steeds is er niets aan het frame zelf kapot. verder wel zo een beetje alles, maar het frame niet)
deze keer de motoren iets dichterbij gezet, dat zou wat makkelijker moeten stunten.
een vers dekseltje over de electronica. en de electronica netjes in de quad verstopt.
een nieuwe as in een motor.
nieuwe arm
nieuwe verlichting
en zo nog wat meer..
en een avondje verder is de quad weer up and flying!

denk dat ik hem maar Phoenix ga noemen...






COG was fout, omdat de componenten nu op een andere plek zaten, maar ook dat is nu weer opgelost.

PIDs moeten wel weer aangepakt worden.. en de accu van mijn laptop houd het maar 20 minuten vol zonder 220... dus dat word weer 1X thuis gokken, daarna naar een vlieglocatie, indien nodig weer afstellen, proberen te vliegen, vloeken dat de accu van de laptop leeg is en weer naar huis om het een uurtje later weer opnieuw te doen..:help:
het houd je wel bezig zeg...
