Oke voor mijn gevoel ben ik nu redelijk klaar met deze setup. Ik zal hieronder aangeven wat ik allemaal gedaan heb.
Temperatuur probleem
Het probleem van de te warme razor 350 heb ik eigenlijk heel simpel opgelost. Ik heb de razor voorzien van een 9 tands tandwiel waarna de headspeed onbelast op 2700 rpm uit kwam. Na 15 minuten vliegen is de motor gewoon nog lauw en de vliegtijden zijn zelfs toegenomen. Ik heb zelfs even getest met een 10 tands tandwiel waarbij de headspeed naar schatting rond de 3000 rpm lag (ik had op dat moment geen toerentalmeter bij de hand). Dit ging wel heel erg hard en was erg indrukwekkend alleen werd de motor wel iets warmer voor mijn gevoel, vandaar de keuze voor het 9 tands tandwiel. Voor degene die het interesseren, het tandwiel heb ik met groene loctite vastgezet.
De regelaar
De prestaties van de oude onbekende regelaar liggen veel hoger dan de PX 10. Met de PX 10 is er met geen mogelijkheid dezelfde prestaties te halen dus ik kan iedereen die een zelfde combo wil gaan aanschaffen toch een PX 25 aanraden. De PX 10 heb ik hier nog liggen en die zal uiteindelijk wel een nieuw baasje of doel gaan krijgen.
De conclusie
Eigenlijk is er maar 1 constatering, het gaat hard.....heel erg hard! Met een setup als deze ga je heel veel plezier beleven, gisteravond nog gevlogen in de harde wind en dat merk je eigenlijk niet eens, behalve dan dat hij voor de wind nog veel harder gaat dan tegen de wind in

Een nadeel is alleen dat binnenvliegen in de huiskamer er niet meer bij is. Dit ligt voornamelijk aan omdat ik nog met de standaard zender vlieg, ik heb dus geen expo en andere instellingen waardoor hij bij een beetje pitch er als een kogel ervandoor gaat. Ik schakel altijd al over op 3d voordat ik op stijg, de headspeed ligt dan veel hoger en alles is dus veel stabieler en bij een beetje wind heb je absoluut negatieve pitch nodig om weer beneden te komen.
De volgende stap gaat dus ook worden, als mijn duimen het toelaten, kijken of het beestje ook inverted wil gaan vliegen.....
Voor de fun ook nog even het toerental gemeten van de feigao tail motor, deze lag vol belast met oranje 0320 prop op ruim 28000 rpm