Vervanger: Dagelijks heli beslommeringen..

Oh, ze hebben blijkbaar nieuwe petjes bij Vario. Vroeger waren ze rood, van heel dunne stof en met een plastic klep.... echt van die goedkope reclamepetjes....

Maar hoe dan ook, dat logo met die lelijke heli.... brrrrr.

Maar geeft niet, heb nu een prima (helaas nogal zongebleekt en door zweetvlekken uitgebeten) blauw petje....;)

Groet, Bert:confused:

He bert,

Dan moet je eens meekomen naar de 3d masters...
Daar hebben ze wel leuke petten :mrgreen:

Jeej, ik heb een nieuwe pet :p

img0257xq.jpg

Heb er ook een besteld :cool: wordt mijn nieuwe Head cam cap pet hoofddeksel camera ding...:p

Vandaag zijn de onderdelen voor de kds toegekomen :D straks maar direct eropzetten zodat ik morgen maiden kan doen ;) of is dat niet zo slim met deze kou?

Dat weet je best. Je lipo's zijn er sneller doorheen. Verder ben je sneller klaar dan de heli denk ik..

Dan moet je die een nacht buiten laten staat. Jij bent denk ik met maximaal 10 minuten wel klaar in dit weer.

**Edit**

Ik breng nu de tuinstoelen en auto naar binnen ivm bevroren kunststof :mrgreen:

Ik zit met een probleempje.. De flybar control ( dat vierkantje waar de flybar door zit) verschuift.. Hij klemt niet op de 'flybar seesaw holder', dus dat stuk tussen de flybar control en de rotorhousing.. Heb al geprobeert er een ringetje tussen te steken maar is net te dik..

Hopelijk is het wat duidelijk..

Het is een speling van 1mm maar toch duidelijk zichtbaar, wat denken jullie? Gewoon vliegen?

Back