Vervanger: Dagelijks heli beslommeringen..

Ik ben al bijna dood als ik dit zo hoor :mrgreen:

Nou, morgen zoon jarig dus hok vol herrie. Easystar naar boven. Dacht eerst dat ik een ingewikkelde contructie moest verzinnen maar ik had nog een beugel over om een gitaar aan te hangen en verdomd. Dat werkt. Die gaat echt nergens naartoe..

img0261w.jpg

easystar kan je errugg leuk modificieren. carbon staaf in de vleugels, en de vleugels inkorten. Brushless set erop en gaan met die banaaan.

Ik heb versie II en ik heb er een brushless opzitten.. En dus ook rolroeren. Dat zit standaard op de II..

Van de zomer weer vliegen bij FMS in Spaarnewoude met de club :

Laatst bewerkt door een moderator:
En als het dan nog beter weer wordt als afgelopen jaar is het helemaal top. Vond het erg gezellig.. Ook leuk fotograferen alhoewel ik dan liever wat dichterbij zou willen komen.

Connector vd mcpx was losgekomen :mrgreen: zojuist ff gevlogen maar hij heeft nogal weinig power opeens.. Eerst maar eens de batterijtjes opnieuw opladen..

Ik zit naarstig op de nanotechs voor de mcpx te wachten.. Maar hobbyking is traag met verzenden door dat Chinese nieuwjaar..

Geduld is een mooie zaak :mrgreen:
Vandaag is het eigenlijk nog warm buiten.. Had in pull een lipo gevlogen zonder dat ik kou had.. ;) hoh, het is nochtans -2 graden.. Nja, der is geen wind dus zal daaraan liggen ;)

Back