Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Na een tijdje wil je hem ook wel buiten vliegen. Ding heeft best kracht en snelheid. Dat komt binnen niet zo tot z'n recht natuurlijk. Binnen denk ik dat je meer wat rondvliegt en buiten kun je er 3D dingetjes mee oefenen zonder dat bij een crash gelijk de heli stuk is..
Klopt als de ruimte beperkt is (studentenkamer, slaapkamer etc..) dan kun je hooguit wat hoveren. Wij hebben geen paleis maar ik kan hier wel een micro rustig door de woonkamer de keuken in laten vliegen en weer terug. Geen loslopende beesten en ik vlieg alleen als ik in m'n eentje ben. Dus niet met anderen in de buurt.
Vind je? Ik kan er binnen mits ik niet ga lopen stunten prima mee uit de voeten. De Genius is net even makkelijker binnen. Net even kleiner en minder wild out of the box. Maar met een DX6i zou je de mcpx ook wat moeten kunnen temmen voor binnen. Op rcgroups is er een topic met diverse settings voor de mcpx. Dus voor binnen, sportvliegen en 3D.
Ik bedoelde onvoorspelbaar tijdens 3D.. Binnenvliegen gaat idd wel goed zonder stunts, gisteren nog in men slaapkamer heel precies gevlogen (binnen zet ik de dualrates gewoon af)
3D in de gemiddelde slaapkamer lijkt me ook iets teveel van het goede Buiten vlieg ik zonder dual rates en binnen met. Is prettiger. Kan op de DX4e namelijk verder niks instellen.
Ik heb net ook definitief het seizoen afgesloten.
Heb vrijwel elke dag nog buiten gevlogen maar nu werd het mij ook te koud.
Maar ik ga de Mcpx voornamelijk voor binnen gebruiken. Gewoon een beetje door het huis vliegen enzo. Van de ene plaats naar de andere
Opzich heb ik er de ruimte ook wel voor. 1 klein katje maar die is meer buiten dan binnen dus dat gaat wel lukken.
Eigenlijk een heli om het vlieg gevoel in de winter in m'n vingers te houden.
@Chow: Bedankt voor je PM. Ga nu even op de site kijken.
Ze hebben op de website geen voorraadindicatie maar kreeg vanmorgen per email een bevestiging dat er nog een paar staan. En anders bel je ze ff vlak voor je gaat bestellen. Dan weet je het 200% zeker.
Daarjuist nog 3 lipo's gaan vliegen met de mcpx. Man wat zijn die blow outs ambetant! Hij sloeg soms wel 90 graden uit
Voor de eerste keer hurricanes gevlogen! Had gisteren een kwartiertje op geoefent en het ging direct al tamelijk goed in het echt!
Ja eerst had ik er ook niet veel last van, maar nu heb ik op een groter veld gevlogen en ik denk dat ik meer pitch gebruik doordat ik een grotere ruimte heb..
Ik heb echt moeite om me te oriënteren als hij verder weg is, zeker als hij dan een blowout krijgt weet ik helelaam niet meer waar de staart zich bevind..
Denk dat het voor dit forum wel opgaat inderdaad. Maar op buitenlandse forums zijn er best veel met de V2. Daar lees ik dat de mcpx minder drift naarmate de lipo leeggevlogen wordt en tail blowouts een stuk minder zijn.
Wat voor wobbel? Als ik te vroeg aan de cyclic zeur voordat hij van z'n skids is heb ik geen wobbel maar schiet ie alle kanten op (gyro in de war). Een wobbel is wat anders denk ik.. Je gaf aan dat je featheringshaft al krom is? Dat kan goed een wobbel veroorzaken. Ook als je tailblades een paar keer een tik hebben gehad kun je een onrustige tail krijgen..