Jeroen, geniet dan lekker van je laatste vrije weekend....
En dan is het opeens weer "toet toet, boing boing, centjes verdienen...."
Maar dat vind je ook niet erg, toch?
Wat ga je doen in de Botlek? Tanks schoonmaken?
Groet, Bert
Iderdaad toet,toet,boing boing centjes verdienen...................
Heb weer veel te lang thuis kunnen zitten en nu ga ik weg tot begin Mei......... werk dan 24/7 en zijn lange dagen maarja hoort erbij.
Ik ga in eerste instantie op de Raffinaderij Exxon/esso werken
voor 2 weken daar zit ik op een machine Warmte wisselaars schoonmaken met Hogedruk 1000Bar/250Ltr/min
De hele fabriek ligt plat en ik werk dan op de spuitplaats.ongeveer 300 warmte wisselaars schoon spuiten,tis een redelijke turn around/shutdown met ook veel werk in de Plant...Reactor torens distilisatie torens apendages,leidingen en noem maar op dat moet allemaal schoon en voor reparatie en/of stoomwezen schoon gemaakt worden.............
Daarna gelijk door voor 4a5 weken naar de AkzoNobel
soort gelijkend werk maar dan voor een andere opdrachtgever en zit toevallig tegenover het ander bedrijf waar ik eerst aan de slag gaat..
daarna weekje thuis en dan weer terug naar de Maasvlakte voor Lyondell raffinaderij ook weer het zelfde werk voor 3 weken en daarna gelijk door naar EON Electriciteit centrale wat weer ander soort werk is voor 3a4 weken.......
Dus volop even aan de gang tot de zomer vakantie

centjes verdienen
Tot die tijd dus weinig vlieg aktiviteiten....... maar neem denk ik wel 1 heli mee(de 600ESP) voor als ik 's avonds een x tijd heb om te vliegen en zowie zo de zender met mijn laptop kan ik altijd nog op de Sim blijven trainen...........
Ik ben vlakbij aan het werk waar ik van oorsprong vandaag kom(Spijkenisse/Hellevoetsluis) en heb ook al afgesproken met me oude vliegclub (in Heenvliet MVC VoornePutte)dat ik wel eens langs zou komen en als Gast vlieger kom vliegen en weer slap te ouwe hoeren...........
Tis weer een hele lange ruk dat ik weg ben van vrouw en kind maarja heb nu ook weer 4 maanden thuis gezeten en dat is de andere kant van de medaille.
Greetz,
Jeroen