Vervanger: Dagelijks heli beslommeringen..

Discussie in 'Heli-Pilot's Mess' gestart door jeroenie101, 25 okt 2011.

  1. Richard86

    Richard86

    Lid geworden:
    1 jun 2013
    Berichten:
    1.318
    Locatie:
    duiven
    Blijkbaar gisteren mail gehad dat ik een nieuwe blade 130x krijg toegestuurd:eek: voorgevlogen en al! Blijkbaar had ik ook verkeerde accu gekregen bij de oude blade waardoor niks goed functioneerde! En erdoor kapot is gegaan! Nu krijg ik 2 goede accus geleverd erbij , toch nog een goede happy end :p hopen dan dat ik vanaaf even kan vliegen mits het mooi weer is!!

    Werkze allemaal!:D
     
  2. Sven75

    Sven75

    Lid geworden:
    10 apr 2013
    Berichten:
    4.196
    Locatie:
    Deventer
    mooi richard dat 't opgelost is.
    En nu maar hopen op nog een paar daagjes mooi weer inderdaad :)
     
  3. Jonkje

    Jonkje

    Lid geworden:
    29 jun 2009
    Berichten:
    4.495
    Locatie:
    Heerenveen
    Nou... Bekijk de vooruitzichten dan maar eens goed, perfect indoor vlieg weer ;-)

    Vandaag de 2e plamuur laag op de reparatieplekken gezet om de laatste putjes te vullen. Planning is om de romp volgende week zaterdag te spuiten... Kan ie over 2 weken gewoon vliegklaar zijn... :)
     
  4. Sven75

    Sven75

    Lid geworden:
    10 apr 2013
    Berichten:
    4.196
    Locatie:
    Deventer
    jup... triest hoor hehe.

    nou ja, ga 'm toch nog even afstellen.. dus ik heb nog wel een weekje geduld.
     
  5. JoopB

    JoopB

    Lid geworden:
    10 jan 2013
    Berichten:
    2.181
    Locatie:
    Zwolle
    Hopelijk kunnen we morgen een beetje tussen de buien door vliegen. Heb weer zin om te oefenen ;-)
     
  6. Richard86

    Richard86

    Lid geworden:
    1 jun 2013
    Berichten:
    1.318
    Locatie:
    duiven
    Pff blade 130x terug en met de ene accu blokkeerd de servo (elev) met 2 verschillende accu's 2x verschillende resultaat en met een andere accu reageerd mijn rudder niet op half throttle dus draaide er flink op los tevens ook op full throttle , verrekte vrijdag de 13de , morge even langs blade winkeltje , hopen dat hij oplossing weet.. :( fijne avond mensen!:beer: Ik ga weer even simmen
     
  7. Richard86

    Richard86

    Lid geworden:
    1 jun 2013
    Berichten:
    1.318
    Locatie:
    duiven
    Oke alles is verholpen:rolleyes: nadat ik gewoon even de risico nam en toch even van de grond kwam werd alles me duidelijk , geen ene heli in hetzelfde en kon lekker in de woonkamer hooveren , omdat ik toch beter met de sticks overweg kon kon ik hem onder controle houden waardoor de blade netjes reageerde haha ben blij dat ik sim ,:eek:
     
  8. JoopB

    JoopB

    Lid geworden:
    10 jan 2013
    Berichten:
    2.181
    Locatie:
    Zwolle
    Simmen is inderdaad een goed hulpmiddel Richard en mooi dat de heli doet wat je verwacht.

    En sinds een paar dagen heb ik een goede vervanger gevonden voor de T-rex 700 die ik recentelijk verkocht heb. Een broer voor de Logo ;-)

    [​IMG]
    Door de regen gaan we hier rustig een begin mee maken. Even weer lekker sleutelen :cool:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2015
  9. jjdehaan

    jjdehaan

    Lid geworden:
    20 okt 2008
    Berichten:
    1.745
    Locatie:
    Rockanje,Zuid-Holland
    Volgens mij komt ie uit Meppel??
    Feliciteerd met de nw aanwinst

    Greetz
    Jeroen
     
  10. Sven75

    Sven75

    Lid geworden:
    10 apr 2013
    Berichten:
    4.196
    Locatie:
    Deventer
    Gaaf joop, mooie aanwinst
     
  11. apriliavalerossi

    apriliavalerossi

    Lid geworden:
    25 aug 2011
    Berichten:
    220
    Locatie:
    Meppel
    idd..:)...Mooie foto Joop... nu heel houden die beide beesten....
     
  12. JoopB

    JoopB

    Lid geworden:
    10 jan 2013
    Berichten:
    2.181
    Locatie:
    Zwolle
    Haha, ik ga mijn best doen Marcel. Ze zijn zeker te mooi om te crashen, maar ik ga er wel mee vliegen.....
     
  13. Richard86

    Richard86

    Lid geworden:
    1 jun 2013
    Berichten:
    1.318
    Locatie:
    duiven
    De zon schijnt de lucht is blauw de heli's staan in de auto en ik ga nou!! Ook mooi filmpjes erbij hoop ik:p in totaal 5 helis met me neefje erbij:D met zn coax heli:eek:
     
  14. brutus

    brutus Vriend van modelbouwforum.nl PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 nov 2008
    Berichten:
    27.949
    Locatie:
    Oldeberkoop
    Ik ben jaloers: Hier is de verwachting dat binnen 2 uur de 4 Bft gepasseerd word, en daarna alleen maar nóg meer wind.... :(

    Groet, Bert
     
  15. Richard86

    Richard86

    Lid geworden:
    1 jun 2013
    Berichten:
    1.318
    Locatie:
    duiven
    Hier nog redelijk:p damn zn blade heeft veel power
     
  16. jjdehaan

    jjdehaan

    Lid geworden:
    20 okt 2008
    Berichten:
    1.745
    Locatie:
    Rockanje,Zuid-Holland

    Een beetje sturen Bert,is toch geen probleem ;)
     
  17. jjdehaan

    jjdehaan

    Lid geworden:
    20 okt 2008
    Berichten:
    1.745
    Locatie:
    Rockanje,Zuid-Holland
    Nog een weekje werk in Amsterdam en dan ff lekker een week vrij...en hopen dat het dan goed weer is kan ik ook weer eens met de knuppels roeren....
    Ik hoop dat Merlijn zijn Notar dan ook klaar heb dan kom ik zeker die kant ff op om dat moois te bewonderen..
    daarna is de pret weer over voor 10 weken,dan weer on the Run in Belgie en de Botlek maar mss neem ik dan wel weer een heli mee......

    Greetz
    Jeroen

    (Had gisteren een opendag op de club maar was zo'n hondeweer dat zelfs mijn Duitse Doggen niet naar buiten wilde dus zelf ook lekker binnen gezeten met de Heli's geladen op de plank,dus nu maar weer alles in Store mode leggen want straks weer 3 uur rijden naar het werk/hotel)
     
  18. brutus

    brutus Vriend van modelbouwforum.nl PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 nov 2008
    Berichten:
    27.949
    Locatie:
    Oldeberkoop
    Voor mij niet zo'n probleem... Maar meestal, als ik ga vliegen staan er een kudde enthousiaste leerlingen te trappelen, en voor hun is 4 Bft wél een probleem.... Niet dat ze het niet kunnen (en sommigen vinden het nog wel leuk om wat te "boksen"), maar de meesten vinden het gewoon domweg niet leuk als het hard waait. En betalen voor iets wat je niet leuk vind....

    Daarnaast hebben wij geen clubhuis o.i.d. dus een middag uit je jas staan waaien.... brrrrrr!

    Groet, Bert
     
  19. jjdehaan

    jjdehaan

    Lid geworden:
    20 okt 2008
    Berichten:
    1.745
    Locatie:
    Rockanje,Zuid-Holland
    JUIST Ideaal OM te leren vliegen voor je kudde Leerlingen, maar idd is wel makkelijker cq veiliger om les te geven met wat minder wind.... maaaaar kan je met veel wind vliegen dan is het zeker te doen als het wat wind stiller is maarja........tis Nederland he en hier in het Noorden staat er altijd wel wind(ja ook regen:bad-words:) en ja Jammer dat je geen Clubhuis o.i.d. heb zeker als er een hoosbui overwaait..

    Prettig weekend.

    Jeroen
     
  20. Richard86

    Richard86

    Lid geworden:
    1 jun 2013
    Berichten:
    1.318
    Locatie:
    duiven
    Nou toch heerlijk gevlogen met de
    * Blade 130x

    * Esky belt cpv2 met cam eronder :)

    * En t-rex250 maar die is nog niet van de
    grond gekomen I.v.m de rudder die staat nog niet perfect!

    Maar nog het allerbeste!!! GEEN CRASHES!!:p

    Zo maar accus aan laders :eek:

    En weer simmensimmensimmen!!

    Ik kom dr wel :rolleyes:
     

Deel Deze Pagina