Vervanger: Dagelijks heli beslommeringen..

Ik had de tailmotor al vervangen maar toen deed hij ook niks. Conclusie het bordje kapot. Nu staat hij een tijd stil en opeens werkt het weer. Ik heb echt geen idee..

Nah grootste beslommering tot nu toe:( anders krijg je te horen dat de bedrijf sluit!

Dus heli maar ff niet gebruiken tot ik nieuwe baan vind pff de crash zal nu duur zijn helaas:( dan zal ik genoeg sim uren maken:o

Met de kerstborrel is de laatste dag ,
Dus nog wel even tijd om ander werk te zoeken

Ik heb al 2 afwijzingen binnen:o we krijgen nog wel doorbetaald gelukkig , ondanks dat ik papieren heb voor tiglas en plaatwerk is het echt lastig om iets te vinden in deze barre tijden

je bent niet de enigste...

wel netjes dat ze het in ieder geval even laten weten
op zn hollands wel klote dat je nu kan gaan zoeken

Balen Richard! Ik hoop dat je toch geluk mag hebben met het vinden van een nieuwe baan. In ieder gevals succes en blijven simmen!!!!!

Balen van je baan! :-( hopelijk komt er snel wat nieuws op je pad!

Vandaag de laatste plamuur puntjes geschuurd, en het binnenwerk van de MD900 mat zwart gespoten. Nu is het eigenlijk nog een kwestie van de lak opschuren en spuiten maar!

Dacht ik mooi de kleur gekozen te hebben... Komt er deze week een boot van de spuiter terug in een Ferrari Ral code grijs metallic... :cool:

Dus hup met een sample naar buiten in de zon.... En Voila... Totaal verblind door de weerkaatsing haha. k*t! Je weet dat het gaat gebeuren en toch proberen :p

Dacht ik mooi de kleur gekozen te hebben... Komt er deze week een boot van de spuiter terug in een Ferrari Ral code grijs metallic... :cool:

Dus hup met een sample naar buiten in de zon.... En Voila... Totaal verblind door de weerkaatsing haha. k*t! Je weet dat het gaat gebeuren en toch proberen :p

Da's een héél fout kleurtje: Grijs en metallic is garantie voor een in de lucht niet observeerbare heli.

Groet, Bert

idd balen Richard suc6 met het vinden van een nieuwe baan...

mijn beslommeringen vandaag:
voor het eerst weer eens met mijn 500er gevlogen nieuwe lipo's invliegen haha
was wel weer even wennen , na al dat gevliegs met de multicopters :D

was wel weer leuk even 6 lipo's leeg gevlogen

Nick

Denk dat dat nog wel meevalt Bert, zolang de lucht niet al te donker is.

gyse4yru.jpg

Echter de sunglare die deze lak veroorzaakt is wel een issue...

4evu7ynu.jpg

3ategabe.jpg

Lichtval doet veel met deze lak, daarom wel heel verleidelijk om de heli tussen de onderdelen van de betreffende boot bij mijn collega jachtspuiter te zetten. :-) al wordt ik denk ik niet zo blij van de kosten voor de lak zelf....

En toch twijfelen he haha.

Ik denk dat dat kleurtje leid tot dat je onder vrijwel alle omstandigheden alleen nog maar een silhouet ziet waarvan de ligging uiterst lastig in te schatten is....

Maar het is wél een verschrikkelijk mooi kleurtje.... dat dan wel weer wel....

Ik denk dat je die kleur beter als accenten tussen een mooie heldere kleurstelling kunt gebruiken, maar niet als hoofdkleur.

Groet, Bert

Dat de lak een Ferrari lak is, wil nog niet zeggen dat je die heli dan vol moet hangen met Ferrari logo's....:rolleyes:

Maar ik denk wel dat de juiste kleur geel ontzettend mooi kan combineren met dat grijs metallic....

Groet, Bert

Ochtendbeslommeringen.... Net de Compass maar voor de zekerheid een re-maiden gegeven na mijn opnieuw afstellen. Beetje rotklus want dat ding is niet van mij en je wilt hem dus niet beschadigen. Maar goed. Op naar het veld en gas erop. Ding vliegt goed en stabiel. De eigenaar kan hem dus komen ophalen en ik ga nu vlot mijn eigen 500 afronden..

Back