Vervanger: Dagelijks heli beslommeringen..

hier in holland ook te verkrijgen voor 220euro DJI Frame ,incl Naza M light , incl GPS , met DJI esc's en motoren ;)

Nick

duur :confused: daar krijg je hem echt niet voor samen gesteld !!

met dezelfde electronica wel te verstaan dan he :p

gewoon alles orgineel DJI

Nick

Zat zelf ook te kijken naar een TBS discovery. Maar eerst dit ding in de lucht. Dan een fpv setje bij elkaar sprokkelen. Denk dat FPV racen mij het leukst lijkt om te doen. Zeker toen ik een filmpje zag van een forumlid..

Laatst bewerkt door een moderator:
jaja onze Danny kan er wat van (en zolang bezig is hij nog niet)

hier mijn eerste x door het bos met Danny , haha ik doe het wel rustig aan ik ken het bos nog niet , Danny kent elk takje haha

dit is ook wel cool om te doen (wel moeilijk !! door de fatshark is moeilijk diepte te zien, door al het beton word het al gauw allemaal een kleur :schrik:

Nick

Laatst bewerkt door een moderator:
Zat zelf ook te kijken naar een TBS discovery. Maar eerst dit ding in de lucht. Dan een fpv setje bij elkaar sprokkelen. Denk dat FPV racen mij het leukst lijkt om te doen. Zeker toen ik een filmpje zag van een forumlid..

een tbs discovery is leuk om long range mee te vliegen , maar niet om te racen dan liever de F450

de armen van de TBS zijn niet symmetrisch dit veranderd het stuur gedrag ;)

Nick

oke maar hij vliegt hier op open vlaktes , dat is met elke quad wel te doen :p

probeer er maar eens mee in het bos te vliegen...(scherp sturen)

Danny heeft ook een TBS en hij vind hem niet fijn voor in het bos.
hij vliegt er enkel en alleen long range mee

Naza kan namelijk niet zo goed overweg met NIET symmetrische armen , wellicht met een andere FC dat de TBS beter vliegt ....maar dit weet ik niet ;)

Nick

In het bos heb je volgens mij alleen wel last met een 5,8 Ghz fpv set.. Heb je op open vlaktes natuurlijk geen last van.

wij vliegen met 5.8 door het bos ;)

naaldbomen en struiken zijn wat minder , maar in het algemeen is het goed te doen , af en toe wat glitches maar daar moet je doorheen kijken haha

Nick

Ja, dat valt me dus reuze mee inderdaad. Ik zie wel dat Danny nu ook test op de 1.3 Ghz.

Inmiddels motoren op de armen en motoren ook getest. Beetje lullig als er eentje dood is en je er pas achter komt als Chinees Nieuwjaar begonnen is. Dat begint de 31ste maar in de praktijk pakken ze hun koffers als de 25e. Da's komend weekend dus.

Back