Vervanger: Dagelijks heli beslommeringen..

hij is idd ook 1,3 aan het testen , was even wennen zei ie het beeld is weer net iets anders.

hij word ook gesponsord door Dragon link , dat word zijn volgende project

ben benieuw welke systeem dadelijk het beste bevalt :D

dit is volgens mij ook 1.3 , mooie film en afstand (maar veilig :confused::confused::confused:)
maar wel geweldig :yes:

Nick

Laatst bewerkt door een moderator:
haha gaat me niet om hoe het gefilmd is , maar de afstand wat er afgelegd word en nog steeds beeld hebben!!!

en ach ja vliegen kan ie ook wel een beetje 8-O

Ik heb ondertussen op 1 stekkertje na het soldeerwerk klaar. Ben in de loop van de tijd wel beter en sneller geworden met solderen :p Heb nog wel in allerlei doosjes gezocht maar kom echt 1 stekker tekort. Nah ja.. Morgen komen er weer stekkers en dan is hij klaar voor de flightcontroller.

Wel gaaf dat op 5.8Ghz je dat dus kan halen. Daar wil ik ook mee gaan werken. Al zal ik geen km ver weg gaan denk ik. Beetje scheuren in de duinen lijkt me eigenlijk al erg leuk.

nice movie Joop ;), maar wat ik nu zo mooi vind van het filmpje dat ik plaatste is : hij vliegt een lange afstand laag boven de grond , met dus heel veel obstakels en hij nog steeds perfect beeld heeft .

probeer eens zo laag te vliegen en vlieg dan eens achter een schuurtje o.i.d dan vlieg je opeens heeeel laag haha :p (of eigenlijk niet meer)

Nick

Nou, mijne is klaar voor de flightcontroller..

drpx.jpg

Hij is zwart. Vind ik mooi. Zitten 1000kv motoren op. Verder 30 amp SimonK ESC's. Ik ga hem op 3S vliegen. Zit alleen nog te dubben welke props ik erop wil hebben. Er zit standaard 10x4.5 bij. Maar denk dat ik kleinere props wil..

vandaag weer heel even kunnen vliegen :p

heb wel een leuk stekkie gevonden

Crasher

Laatst bewerkt door een moderator:
Ok, gebookmarked. Thnx ;)

P.S.

Als er mensen zijn die het on topic willen dan hoor ik het wel. Maar omdat veel heli vliegers ook wel soms wat met multi's hebben dacht ik dat het wel kon. Zeker nu het toch geen vliegweer is en er voor zover ik weet niet massaal heli's gebouwd worden door vaste bezoekers van dit topic :p

wat ik wel minder vind , is dat waneer je een tak goed raakt , je moer los draait van de prop (de binnenkant van de props zijn rond er zit geen meeneem hoekje aan zoals bij de phantom props)
ik moest vandaag 2 x zoeken na mijn moertjes en props :(

dus ik vandaag naar de doe het zelf en borgmoertjes gepakt ....HELAAS komt de bout van de motor net niet in het kunstof ringentje van de borgmoer grrrrrrr...... dan maar locktide eraan :o

Ik deed altijd een beetje locktite erop en dan zorgen dat je geen locktite op de prop krijgt. Denk niet dat het stevig genoeg is om een klap met een dikke tak te weerstaan maar twijgjes misschien wel.

Maar goed. Eerst de quad af. En dan rustig kijken voor een bril.

Back