Vervanger: Dagelijks heli beslommeringen..

ach tja, toen de plastic kuipstoeltjes over het veld rolden ben ik maar eens gestopt..dan liever alles maar heel mee naar huis ;)

Leuk gevlogen op Valkenburg,

3 zetjes lipos met de T Rex 700
en 2 tankjes met de Gaui NX4;

leuk, maar behoorlijk koude wind >>> koude vingers

Groet
Uwe

Uwe heeft eindelijk een heli brevet

vandaag gevlogen met mijn T Rex 700 e op Valkenburg,

en daarnaa mocht ook nog vrij gevlogen worden,
alle lipos leeg,
en ook de Gaui X7 laten zien, wat die nog zo kan ...

..en nog meer positief:
Gaui NX4 mag ook op Valkenburg vliegen
en is dus geslaagd met de geluidskeuring.

Mijn dank gaat aan

Laurens, Paul en natuurlijk Maarten ... bedankt heren !!!

Groet
Uwe
Nice! Moet toch eens komen kijken op Valkenburg. Lijkt me nog steeds wel leuk om lid te worden van de LLC.

Helaas niemand op Valkenburg,
en ik mag de vliegplek (nog) niet zelf openen,
naar een uurtje wachten dan toch weer naar mijn P2 gegaan,

even getest de gain van de T Rex 700e,
stond op 70, nu op 80
ik heb het beschreven in mijn draadje van de T Rex 700e,
als da nog iemand ideeën heeft, bedankt.

Groet
Uwe

Vanmorgen op het veld geweest, 11 vluchten en alles heel naar huis :celebrate:

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Oke mannen, ik moet iets bekennen ...

vandaag een servo-tester besteld bij de HK ... en ook maar een f330 quad frame.
Toch maar eens een kleine stap zetten in de quad wereld, gewoon voor de fun. Zo goedkoop mogelijk een quad'je bouwen met materialen die uiteraard wel gewoon veilig en goed werken... en eens zien of het een leuk speeltje voor erbij word :)

Maar het gaat nog wel even duren, ik bestel gewoon iedere keer wat onderdeeltjes mee als ik daar weer wat ga bestellen.

Oke mannen, ik moet iets bekennen ...

vandaag een servo-tester besteld bij de HK ... en ook maar een f330 quad frame.
Toch maar eens een kleine stap zetten in de quad wereld, gewoon voor de fun. Zo goedkoop mogelijk een quad'je bouwen met materialen die uiteraard wel gewoon veilig en goed werken... en eens zien of het een leuk speeltje voor erbij word :)

Maar het gaat nog wel even duren, ik bestel gewoon iedere keer wat onderdeeltjes mee als ik daar weer wat ga bestellen.

gelijk heb je ... ik heb het zelfde als ik die fpv race beelden zie moet ik me echt inhouden .. of die nieuwe gaui NX7 .. man man wat een keuze's... deze hobby is veelste mooi! mits je de tijd er voor hebt natuurlijk :thumbsup:

het is net zoals het lopen door de bouwmarkt ... pakt altijd duurder uit dan je eigenlijk wilde .. ( althans dat probleem heb ik altijd haha ).

Ach tja, en weetje... als ik het niks vind.. heb ik er ook niet al te veel geld aan besteed :)
Het wensenlijstje is immers nog lang genoeg.

Een multirotor 'line of sight' vliegen vind ik weinig aan al helpt het wel met oefenen van achteruit vliegen. Mini quad fvp is de reden dat ik sinds maart maar weinig heli heb gevlogen en de 6hv al een maanden op nieuwe motor lagers wacht. Ik overweeg die te koop te zetten en een warp 360 of gaui x3 te kopen. Groot is leuk maar een kleiner model dat je gemakkelijk mee pakt om ff te vliegen misschien toch weer leuker en minder duur.

@Sven: Ik heb eventueel nog wel een mooie mini-h quad voor je die tegen kostprijs weg mag ;-) maar ook die is uiteraard duurder uitgevallen dan gepland :oops:

Trouwens met de T Rex 700e op Valkenburg geweest,
maar helaas weer niemand op het Vliegveld.

Dat betekende oefenen op P2 in Leidschendam.

Groet
Uwe

hebben ze daar geen dingetje op de site waar je kunt zien of er anderen komen?

bij ons mag je ook niet alleen vliegen, is dan wel vrij makkelijk als je weet of er anderen zijn..
scheelt toch weer een eind rijden ;-)

hebben ze daar geen dingetje op de site waar je kunt zien of er anderen komen?

bij ons mag je ook niet alleen vliegen, is dan wel vrij makkelijk als je weet of er anderen zijn..
scheelt toch weer een eind rijden ;-)

Ja, dat is idd nog wat moeilijk,
ik / wij gaan het woensdag op de club over hebben,
feitelijk vliegen woensdag en het weekend veel mensen,
tussendoor minder,
en ik werk elk weekend (tenminste dit jaar nog),
en dan woord het moeilijk.

Maar ik denk wel, dat wij een oplossing vinden.

Begrijpelijk, dat je op de club niet alleen mag vliegen.

Groet
Uwe

@Sven: Ik heb eventueel nog wel een mooie mini-h quad voor je die tegen kostprijs weg mag ;-) maar ook die is uiteraard duurder uitgevallen dan gepland :oops:

Dank voor het aanbod floris, maar ik ga 'm lekker zelf bouwen.. en dat kon nog wel eens heel lang gaan duren. Ik bestel gewoon elke keer wat mee als ik bij de HK wat moet hebben. Heeft dus absoluut geen haast.
De eerste prioriteit is om beide heli's up & flying te houden :)

Back