Vervanger: Dagelijks heli beslommeringen..

hier hetzelfde uwe, was een druk weekend. Hoop woensdag nog even een dagje vrij te krijgen om de heli's nog even de lucht in te gooien

...vandaag met de GoPro onboard gevlogen,
maar helaas een verkeerd knopje gedrukt,
en hij heeft de film niet opgeslagen,

:onweer:
Groet
Uwe

Heerlijk weer vandaag, dus vanochtend vroeg de heli in de auto gestopt en direct na werktijd naar het veld gereden. Had vorig weekend voor het laatst geoefend dus had nog iets goed te maken. Vandaag voor het eerst voorzichtig rondjes gevlogen. Ging prima. Alleen de oriëntatie is soms wat lastig, zeker als je wat verder weg vliegt. Daar moet ik nog wel even aan wennen, maar verder is het geweldig om vanuit de hover weg te vliegen en weer terug te komen :D

De accu's zijn ondertussen weer vol, morgen wordt het weer fantastisch vliegweer...... ;)

En weer een mooie dag

(hmmm, zo veel zijn het idd niet)

maar leuk om te vliegen met de T Rex 700 (3 pakjes 12s)

Groet
Uwe

Ook hier vandaag even gevlogen. Maar na. 4 accu's met de warp en atom had ik het wel weer gezien. Met meerdere vliegen is toch leuker :).

heli brevet

Uwe heeft eindelijk een heli brevet

vandaag gevlogen met mijn T Rex 700 e op Valkenburg,

en daarnaa mocht ook nog vrij gevlogen worden,
alle lipos leeg,
en ook de Gaui X7 laten zien, wat die nog zo kan ...

..en nog meer positief:
Gaui NX4 mag ook op Valkenburg vliegen
en is dus geslaagd met de geluidskeuring.

Mijn dank gaat aan

Laurens, Paul en natuurlijk Maarten ... bedankt heren !!!

Groet
Uwe

Uwe heeft eindelijk een heli brevet

vandaag gevlogen met mijn T Rex 700 e op Valkenburg,

en daarnaa mocht ook nog vrij gevlogen worden,
alle lipos leeg,
en ook de Gaui X7 laten zien, wat die nog zo kan ...

..en nog meer positief:
Gaui NX4 mag ook op Valkenburg vliegen
en is dus geslaagd met de geluidskeuring.

Mijn dank gaat aan

Laurens, Paul en natuurlijk Maarten ... bedankt heren !!!

Groet
Uwe

Gefeliciteerd!

Allen maar bedankt !!!

tja Ed, het is niet veel idd,
maar een goed gevoel,
om op de club te vliegen, zonder te vragen of dat mag,
en geeft wat zelfvertrouwen .

Gaui X7 was dan natuurlijk die Show,
gaat dat ding hard en precies, leuk

Groet
Uwe

duss vandaag nog even een uurtje naar de club geweest, windkracht 4-6 ... stevig windje.
er was dus ook verder niemand te bekennen op de club haha.

de warp heb ik met z'n amper 1 kilo vlieggewicht maar op de grond gelaten.. daar was geen beginnen aan. De atom was te vliegen, al waren de windstoten aardig tricky. Na 4 accu's maar besloten om alles veilig en heel weer terug naar huis te nemen.

ja ik geloof net iets over een kilo.. inclusief de 6s lipo .. dat maakt 't wel een fel beestje .. maar windkracht 4-6 vind ik wat te veel voor hem.

Gefeliciteerd Uwe!

@Sven: ik heb me vandaag wel aan de 450 gewaagd ondanks de wind. Viel niet tegen tot ik een foutje maakte :-( (zie crash schade topic).

Ik las het .. Balen Floris. Ik weet niet hoe de wind bij jullie was? Maar hier waaide het echt stevig. Moest de atom aardig wat pitch geven om tegen de wind in te vliegen haha

Het waaide bij ons ook flink Sven en het was hier en daar behoorlijk trekken en duwen met de 450, maar wel lachen :-D (alhoewel van korte duur dus ;-))

Back